راهنمای خرید توالت فرنگی

راهنمای خرید توالت فرنگیتوالت فرنگی امروزه جزو جدایی ناپذیر از خانه است و در دستشویی و حمام اکثر منازل از آن استفاده می شود. با توجه به هزینه بالای تعویض توالت فرنگی، بهتر است به تمامی موارد دقت کنید تا در نصب و استفاده از توالت فرنگی با مشکل روبرو نشوید. برای انتخاب بهترین توالت فرنگی پیشنهاد می کنیم تا تمامی موارد زیر را مطالعه کنید تا توالت فرنگی متناسب با خود را انتخاب کنید. توالت فرنگی بزرگ لزوما برای شما بهترین توالت فرنگی نیست و باید برمبنای محیط سرویس و نیاز خود انتخاب کنید. در ادامه می توانید راهنمای خرید توالت فرنگی را مطالعه فرمایید.

در هنگام خرید حتما به بهترین سایز خروجی توالت فرنگی دقت کنید. طبیعی است قیمت توالت فرنگی نیز از مهمترین عوامل در انتخاب شماست.

انتخاب مدل توالت فرنگی

اولین مورد در در انتخاب انواع توالت فرنگی، انتخاب نوع آن می باشد. سه مدل توالت فرنگی معمول بازار ایران می باشد، توالت فرنگی، توالت فرنگی دوتکه و وال هنگ. توالت فرنگی یک تکه و دو تکه همانطور که از اسم آن مشخص است، در توالت فرنگی های یک تکه، مخزن و کاسه آن به هم چسبیده هستند و در دو تکه آن ها از هم جدا هستند. توالت فرنگی های دو تکه قدیمی تر هستند و معمولا قیمت آن ها پایین تر از یک تکه است، ولی توالت فرنگی های یک تکه، زیباتر و طرح های به روزتری دارند. عملکرد تخلیه توالت های فرنگی یک تکه بهتر و صدای آن ها نیز کمتر است.

نوع جدیدی از توالت های فرنگی در بورس توالت فرنگی رایج شده اند که نمای مدرنتری به سرویس شما می دهند، این توالت های فرنگی از مدل وال هنگ هستند، که مکانیز آن ها در داخل دیوار تعبیه می شود و نیازمند آن است که در هنگام ساخت خانه، شرایط نصب آن محیا شود. به توالت های فرنگی وال هنگ، دیواری نیز گفته می شود.

راهنمای انتخاب توالت فرنگی از لحاظ ابعاد

آکس توالت فرنگی

آکس توالت فرنگی به فاصله دیوار با مجرای خروجی توالت می باشد. یکی از مهمترین موارد در انتخاب توالت فرنگی فاصله ی مناسب بین دیوار تا مجرای خروجی توالت یعنی دیواری که توالت نزدیک آن نصب می شود است و یا آکس توالت فرنگی است، چرا که این فاصله عامل اصلی عملکرد صحیح آن است. مدل‌های مختلف توالت‌های فرنگی در بازار وجود دارند که فاصله دیوار تا وسط پایه آنها 19 الی ۳۵ سانتی‌متر است، پس بهتر است ابتدا فاصله چاه و لوله از دیوار را اندازه بگیرید و سپس مدل توالت را انتخاب نمایید.

آکس توالت فرنگی

پایه توالت فرنگی و یا ارتفاع نشیمن

اندازه استاندارد پایه توالت‌ فرنگی در حدود ۴۰ سانتی‌متر است و معمولا توالت فرنگی های موجود در بازار بین 37 تا 40.5 می باشند.

لگن توالت فرنگی

توالت‌ هایی که کاسه آنها گرد است نسبت به توالت‌ هایی که کاسه آنها بیضی شکل است. جای کمتری را اشغال می‌کنند اما کاسه‌های بیضی جای نشستن بیشتری داشته و راحت‌تر نیز هستند.

طول و عرض توالت فرنگی

بدیهی است در انتخاب توالت فرنگی با توجه به محلی که می خواهید در آنجا توالت فرنگی را نصب کنید. باید در نظر بگیرید و ابعاد طول و عرض فرنگی باید متناسب با آن محل باشد. جهت راهنمایی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ارتفاع تانک توالت فرنگی

ارتفاع توالت فرنگی علاوه بر موارد مرتبط با مکانیزم، برمبنای سلیقه شما و طراحی داخلی سرویس شما می باشد.

مکانیزم تخلیه توالت فرنگی

یکی از مهمترین عوامل در انتخاب توالت فرنگی، نوع تخلیه آن می باشد. انواع مختلفی از مکانیزم های تخلیه در بازار موجود می باشد که برای آشنایی با آن ها مقاله مرتبط را در سایت آی بس بخوانید.

درب آرام بند

در گذشته که درب های آرام بند وارد بازار نشده بود، وقتی که درب توالت فرنگی را رها می کرد. به صورت ناگهانی و محکم بسته می شد. در حال حاضر اکثر توالت های فرنگی دارای درب آرام بند هستند. و وقتی که درب را رها می کند، به آرامی بسته می شود. بنابراین در هنگام خرید دقت کنید که دارای درب آرام بند باشد.

درب آرام بند راهنمای انتخاب توالت فرنگی مکانیزم دوزمانه

امروزه معمولا برای صرفه جویی در مصرف آب از مکانیزهای دوزمانه استفاده می شود و بدین ترتیب شاسی مخزن فرنگی از دو کلید تشکیل شده است که یک کلید برای مصرف کمتر است و بخشی از مخزن خالی می شود و یک کلید برای تخلیه کامل مخزن مورد استفاده قرار می گیرد.

با مشاورین ما تماس بگیرید تا به صورت رایگان به شما کمک کنند. تا بهترین توالت فرنگی متناسب با خود را انتخاب کنید.

برندهای اصلی توالت فرنگی

برای خرید پیشنهاد ما در آی بس خرید از برندهای معتبر بازار می باشد. خرید از برندهای معتبر علاوه بر اینکه کیفیت محصول خریداری شده را تضمین می کند، خدمات پس از فروش محصولات را نیز شامل می شود. برندهای اصلی در بازار عبارتند از:

همچنین ما در آی بس پیشنهاد می کنیم که از مراکز معتبر مانند نمایندگی مروارید، نمایندگی گلسار و نمایندگی چینی کرد خرید خود را انجام دهید.

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *