بازسازی سرویس بهداشتی – دستشویی – بازسازی حمام – توالت با هزینه کم و یا بدون تخریب ، شامل تعمیر کف دستشویی و حمام کوچک و بزرگ ، با مصالح سرویس بهداشتی قیمت مناسب برای سبک های مختلف سرویس بهداشتی و حمام با آی بس. تعویض و اجرای کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی با آی بس. آی بس مرجع تجهیز و بازسازی سرویس بهداشتی. بررسی سلیقه شما و هماهنگی سلیقه شما با سبک های مختلف و انتخاب بهترین سبک دکوراسیون برای شما. در بازسازی یکی از مهمترین موارد هرینه بازسازی سرویس بهداشتی است که بتوان با کمترین هزینه به بهترین نتیجه رسید. آی بس با توجه به دسترسی و همکاری تامین کنندگان، بهترین طرح و اجرا را با هزینه مناسب برای شما پیشنهاد می کند.

“🏠︎” مشاورین آی بس به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته آماده مشاوره رایگان و بازدید از محل شما هستند. “🏠︎”

(خط ویژه) 91018986-021 

آی بس تضمین خدمات، قیمت مناسب خدمات و تامین تجهیزات مورد نیاز بدون واسطه و با بهترین قیمت

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام با آی بس

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام تخصص ما در آی بس است. آی بس با سال ها تجربه در زمینه های مختلف از تولید، عرضه و طراحی محصولات مرتبط با حمام و دستشویی، موارد مرتبط با بازسازی را به صورت تخصصی انجام می دهد. آی بس با ارتباط با تولیدکنندگان صنایع مرتبط ازجمله چینی بهداشتی، شیرآلات، کاشی و سرامیک و اکسسوری و… علاوه بر طراحی و اجرای تخصصی، با بهترین قیمت مصالح سرویس بهداشتی را تهیه و هزینه بازسازی سرویس بهداشتی و حمام را برای شما بهینه می نماید. در آی بس ابتدا سبک های مختلف سرویس بهداشتی و حمام را متناسب با سلیقه شما بررسی و با هزینه کم و دربرخی موارد بدون تخریب انجام می نماییم.

ما در آی بس پس از دریافت اطلاعات شما و بررسی نیاز و سیلقه شما، به صورت اختصاصی برای شما طراحی می کنیم و طراحی انجام شده را با شما بررسی و در صورت نیاز اصلاح می کنم. پس از تایید طراحی انجام شده، طراحی انجام شده با تامین متریال از منابع آن و با بهترین قیمت، اجرا و نظارت از ما در آی بس انجام می شود. در  بازسازی خانه از مهمترین بخش های آن بازسازی حمام و سرویس بهداشتی است.

آی بس با بهره گیری برترین کارشناسان و ارتباط با تولید کنندگان، پیشنهادات ارزنده و مقرون به صرفه برای شما دارد.

اطلاعات جامع درباره بازسازی سرویس بهداشتی و حمام – دستشویی و توالت 

سرویس بهداشتی جزو بخش های با اهمیت یک واحد مسکونی است. با توجه به هزینه بالای بازسازی سرویس بهداشتی و حمام باید در هنگام ساخت منزل و یا بازسازی دقت کرد که عمر طولانی داشته باشد و نیاز به تعیمر در آن کم شود. بازسازی سرویس بهداشتی و حمام به خاطر علت های مختلفی انجام می شود. از جمله دلایل آن عبارتنداز: فرسوده شدن تجهیزات ، نفوذ رطوبت به دلیل فرسوده شدن عایق کاری و یا تاسیسات مکانیکی ، فرسوده شدن کفپوش و دیوار پوش ، تغییر دکوراسیون و سبک طراحی.

برای بازسازی باید عوامل مختلفی را درنظر داشت، در ادامه به بررسی این عوامل می پردازیم.

انواع طرح های سرویس بهداشتی و حمام 

سرویس بهداشتی توأم

معمولا سرویس بهداشتی توأم (حمام کوچک) در آپارتمان های مسکونی با متراژ پایین استفاده می شود. این نوع طراحی سرویس به دلیل محدودیت فضای واحدهای مسکونی است. در این نوع طراحی سرویس مسکونی فضای حمام جدا از فضای دستشویی طراحی می شود. در برخی سوییت های مسکونی با مساحت خیلی پایین که امکان جداسازی حمام از دستشویی وجود ندارد. فضای دستشویی و حمام را نمی توان از هم جدا کرد. این نوع سرویس های بهداشتی اغلب در هتل ها و اقامتگاه های موقت رایج است.

سرویس بهداشتی مجزا

اگر مساحت کافی برای طراحی جداگانه فضاهای سرویس بهداشتی وجود داشته باشد، می توان آن را را از حمام جدا کرد. در این نوع سرویس های بهداشتی فضای مستقلی برای دستشویی، توالت و حمام در نظر گرفته می‌شود.

سرویس بهداشتی مستر – Master

سرویس بهداشتی مسترmaster – در آپارتمان ها و یا خانه های با متراژ بالا امکان پذیر است. که از آن به عنوان سرویس بهداشتی اصلی خانه استفاده نمی شود و از اتاق خواب به آن دسترسی امکان پذیر می باشد. معمولا در این سرویس ها نیازی به جداسازی فضای حمام، دستشویی و روشویی نمی باشد.

برای سهولت استفاده درب سرویس بهداشتی مستر از اتاق خواب می باشد که به آن اتاق مستر – در واقع اتاق مستر بزرگ‌ترین بخش خانه به‌حساب می‌آید که تمامی نیازهای افراد را دربرمی گیرد – گفته می شود.

حمام مستررنگ در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام – دستشویی و توالت 

رنگ کاشی سرویس بهداشتی و حمام از عوامل مهم در بازسازی است. برای سرویس‌های بهداشتی کوچک بهتر است از کاشی و سرامیک با رنگ‌هایی روشن، ملایم و سرد استفاده شود. استفاده از رنگ های تیره و گرم باعث کوچک به نظر رسیدن فضا می شود.
برای بازسازی سرویس بهداشتی بزرگ می توان از کاشی و سرامیک با رنگ‌های مختلفی استفاده کرد و محدودیتی وجود ندارد و با توجه به سلیقه مخاطب می توان از کاشی و سرامیک با رنگ‌های تیره و گرم نیز استفاده کرد. در این بخش می‌توان از روانشناسی رنگ‌ها در دکوراسیون نیز بهره جست.

تهویه در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام – دستشویی و توالت 

اگر سیستم تهویه سرویس بهداشتی و یا حمام مناسب نباشد، همواره بر روی درب و شیشه آن بخار می نشیند و به علت ماندگاری رطوب، باکتری و آلودگی جمع می شود. برخی مواقع به دلیل تهویه نامناسب سرویس بهداشتی و حمام نیاز است که در هنگام بازسازی سیستم تهویه نیز تعویض و یا تعمیر شود.

تاسیسات در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

اگر تاسیسات سرویس بهداشتی و حمام قدیمی باشد و یا ترکیدگی لوله‌ها باعث نفوذ آب به دیوارها شود. هنگام بازسازی بایستی مصالحی که رطوبت در آنها نفوذ کرده تعویض شود.

عایق کاری سرویس بهداشتی و حمام

عایق کاری سرویس بهداشتی به دلیل احتمال ریزش و تجمع آب در کف حمام و دستشویی، امری ضروری می باشد. معمولا عایق کاری سرویس بهداشتی به دو صورت انجام می گیرد. عایق کاری از طریق ایزوگام و از طریق قیر گونی برای عایق کاری کف سرویس بهداشتی استفاده شود.

در هنگام نفوذ آب به دیوارها در برخی مواقع نقص فنی یا ترکیدگی در سیستم تاسیساتی سرویس بهداشتی وحمام وجود ندارد و نفوذ رطوبت به دلیل مشکلی است. که در اجرای عایق کاری کف و دیوارها وجود دارد. در چنین مواقعی باید کفسازی و دیوارپوش تخریب شده و مجدداً اقدام به عایق کاری دیوارها و کف شود.

بازسازی کف سرویس بهداشتی و حمام

برای بازسازی کف سرویس بهداشتی و حمام می توان روی همان کف قدیمی، اقدام به کف‌سازی کرد. ولی باید در نظر داشت که در فضای توالت به دلیل وجود کاسه توالت نمی تواناز این روش استفاده کرد و باید کفسازی قبلی تخریب شده و کف‌سازی جدید اجرا شود.

تنظیم ارتفاع سرویس بهداشتی و حمام

در برخی مواقع شیب بندی نامناسب کف سرویس‌بهداشتی و حمام، باعث جمع شدن یا هدایت نامناسب آب می‌شود و نیاز به عایق کاری مجدد و یا تعمیر و تعویض لوله کشی سرویس بهداشتی می‌باشد. در این صورت کفپوش سرویس بهداشتی باید تخریب و مجددا نصب شود.

بازسازی پوشش سقف سرویس بهداشتی و حمام

یکی دیگر از انتخاب های دکوری که جلوه فوق العاده به فضا می دهد، سقف کاذب حمام است. و اما این سوال مطرح می شود که؛ چه نوع سقف کاذبی مناسب سرویس بهداشتی و حمام است؟ سقف کاذب انواع مختلفی دارد که در بخش سقف کاذب حمام درباره آن صحبت خواهیدکرد.

با توجه به عبور تاسیسات مکانیکی و بهداشتی از سقف سرویس بهداشتی عموماً در پوشش سقف از سقف کاذب شیشه ای و یا آلومینیومی استفاده می شود و در مواردی که سقف کاذب نصب نشود، سیمان سفید اجرا می شود.

بازسازی دیوارپوش سرویس بهداشتی و حمام

در بازسازی – دستشویی و توالت بهتر است که دیوارپوش قبلی تخریب شده و مجدداً اقدام به نصب دیوارپوش جدید نماییم. به دلیل رطوبت بالا در فضای سرویس بهداشتی احتمال سقوط دیوارپوش‌ها به دلیل عدم چسبندگی مناسب سیمان به لعاب دیوارپوش قبلی وجود دارد.

قفسه – تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام 

قفسه – تجهیزات مورد استفاده در سرویس بهداشتی و حمام، شامل قفسه ها و کمد، آینه، جایگاه قرار گرفتن سنگ روشویی، کابین دوش، جکوزی، حوله خشک کن و دکور باشد.در بازسازی با توجه به هزینه‌ها در صورت تمایل به تعویض تجهیزات، با طراحی داخلی سرویس بهداشتی، می توان تجهیزات مناسب فضا را جایگزین کرد.

نورپردازی در بازسازی سرویس بهداشتی

نورپردازی مناسب سقف کاذب و تجهیزات و آینه باعث زیبایی و فضای بزرگتر شود. علاوه بر نورپردازی عمومی می توان از نورپردازی نقطه ای و یا خطی نیز استفاده کرد.

تعویض شیرآلات در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

در گذشته شیرآلات تنها ابزاری برای استفاده از آب در ساختمان بودند، که هیچ توجه خاصی به شکل طراحی، رنگ و جنس آن ها نمی شد. اما تهیه و تولید شیرآلات به روز و مدرن در تولیدات امروزی، تایید کننده نقش بسیار مهم شیرآلات در زیباتر شدن طراحی داخلی ساختمان است. علاوه بر این توجه به شیرآلات ساختمانی در صنعت تهیه و تولید شیرآلات تنها مربوط به ظاهر آن ها نشده بلکه کیفیت، کارایی و مرغوبیت آن ها را نیز شامل می شود.

در صورت خراب شدن شیرآلات به راحتی می توان آنها را تعویض کرد. ما در آی بس با توجه به اینکه به صورت تخصصی در زمینه تامین شیرآلات فعالیت می کنیم، پیشنهادات ویژه ای برای خرید شما داریم.

شیرآلات تعویض چینی آلات در بازسازی سرویس بهداشتی

چینی آلات بهداشتی نیز مشخصا جزو مهمترین بخش های سرویس بهداشتی و حمام برای زیباتر جلوه دادن به فضا می باشد. چینی آلات بهداشتی شامل توالت فرنگی ، روشویی و یا روکبینتی و کابینت و توالت زمینی می باشد. می توان به نوعی گفت رییس سرویس بهداشتی و یا حمام، چینی بهداشتی آن مجموعه می باشد.

در صورت بروز ترک و یا رسوب گذاری آب در چینی آلات به راحتی می توان آنها را تعویض کرد. ما در آی بس با توجه به اینکه به صورت تخصصی در زمینه تامین چینی بهداشتی فعالیت می کنیم، پیشنهادات ویژه ای برای خرید شما داریم.

مراحل بازسازی سرویس بهداشتی و حمام ساختمان

در این بخش به بررسی مراحل بازسازی سرویس بهداشتی می پردازیم:

  1. قطع کردن آب و برق سرویس بهداشتی و حمام ساختمان

طبیعی است که پیش از هر کاری باید آب و برق سرویس بهداشتی را قطع کنیم تا در هنگام بازسازی به مشکل برخورد نکنیم.

  1. جمع آوری تجهیزات داخل سرویس بهداشتی و حمام

  2. بازسازی لوله های آب و فاضلاب قدیمی

  3. کاشی کاری دیوار و کف سرویس بهداشتی و حمام

  4. انتخاب و نصب تجهیزات جدید در سرویس بهداشتی و حمام

  5. نصب فن هواکش و سیستم روشنایی جدید

هزینه بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

هزینه بازسازی سرویس بهداشتی از جمله عوامل مهم در بازسازی است که باید کاملا به آن توجه شود. هزینه بازسازی بستگی به نوع مصالح و تجهیزات انتخابی و همچنین خرید بهینه و با قیمت مناسب دارد. در آی بس ما سعی می کنیم تا با انتخاب بهینه با توجه به بودجه شما و خرید بدون واسطه از تولید کنندگان با بهینه‌ترین حالت ممکن بازسازی را انجام دهیم.

بازسازی در شرایطی بهینه است که بهترین طرح و اجرا با هزینه بهینه صورت پذیرد.

دلایل بازسازی دستشویی و حمام

دلایل متفاوتی وجود دارد که براساس آن اقدام به بازسازی – دستشویی و توالت – می‌شود. برخی از این دلایل به عبارتند از: نشتی لوله های فاضلایی، نیاز به افزایش فضا، قدیمی شدن دکور داخلی، خراب شدن و مشکل در کاشی، توالت، دوش و …
گاهی فقط با اعمال تغییرات ساده در رنگ و ترکیب می توان یک بازسازی عالی و زیبا داشت. انتخاب رنگ صحیح از موارد ضروری در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام می باشد. رنگ انتخابی باید به گونه ای باشد که به مرور زمان باعث خستگی نشود.

سبک های طراحی سرویس بهداشتی و حمام

بازسازی سرویس بهداشتی از طریق سبک های مختلف انجام می شود. سبک های طرحی شامل؛ سبک مدرن ، کلاسیک ، ترزیشنال یا انتقال ، مونوکالر ، ساحلی و سبک روستیک می باشد.

سبک های دستشویی و حمام – دستشویی و توالت 

برای بازسازی و یا طراحی سرویس بهداشتی بهتر است در ابتدا یک سبک را انتخاب کنیم. در ادامه به بررسی سبک های دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام می پردازیم.

با شناخت سبک های دکوراسیون، فضایی حمام در سرویس بهداشتی و حمام خود ایجاد کنید

سبک ترنزیشنال و یا انتقالی در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

برای درک سبک ترنزیشنال و یا انتقالی می‌توان فضایی رو در نظر گرفت. که یک وان چینی با پایه‌هایی به شکل پنجه و یک روشویی پایه‌دار در کنار سایر مبلمان مدرن یا معاصر با زوایای مشخص و کمد و قفسه‌های ساده قرار دارد. ترکیب عناصر طراحی سنتی و تاریخی با نمونه‌ های مدرن و معاصر در چنین سبکی دیده می‌شود که برای افراد مختلف یک خانه جذاب می باشد.

سبک انتقالی و یا ترنزیشنال سبکی مابین سنتی و معاصر است. در این سبک جزئیاتی از هر دو سبک در هم آمیخته شده است. این سبک به علت آزادی عمل و عدم محدودیتی که در انتخاب دکوراسیون سنتی و معاصر در کنار هم دارد، طرفداران بسیاری دارد.

سبک انتقالی دکوراسیونویژگی های سبک انتقالی

در واقع سبک ترنزیشنال – انتقالی – ترکیبی از عناصر سنتی و معاصر است. که همزمان می توانید هر دو سبک را در آن مشاهده کنیم. معمولا در طراحی ترنزیشننال – انتقالی –  یک نقطه کانونی برای جلب توجه در نظر گرفته می شود. در سرویس بهداشتی، وان و یا توالت فرنگی می‌تواند نقطه کانونی باشد که می تواند نظر را به خود جلب کند.

سطوح در سرویس بهداشتی مانند پوست در بدن انسان می باشند. و مانند آن تمام بخش ها را پوشش می دهند. بنابراین سطوح نقش کلیدی را در طراحی و اجرای سبک های سرویس بهداشتی ایفا می کنند. کفپوش‌ها می‌توانند از تخته‌های چوبی سنتی که در کنار کمد و قفسه‌ای به سبک دکوراسیون معاصر خودنمایی کنند. یا برعکس کفپوش‌هایی از جنس کاشی یا سنگ و کمد‌های دست‌ساز ظاهری فوق‌العاده به سرویس بهداشتی انتقالی می‌بخشند. برای نشان دادن گذر زمان و یا حس و حال انتقالی می توان از اکسسوری هایی که حالت قدیمی دارند نیز استفاده کرد.

ترکیب رنگ سبک انتقالی: رنگ های حمام انتقالی لطیف و آرامش بخش هستند. برای ایجاد نمایی پر زرق و برق تر می توانید از رنگ های آبی، قهوه ای، خاکستری و یا رنگ چوب استفاده کنید.

سبک مدرن در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

پیش از اینکه این سبک را بررسی کنیم، باید بدانیم که این سبک با اینکه اسم آن مدرن است، ولی از حدود 100 سال پیش وجود دارد. حمام های مدرن ساده‌تر هستند و طراحی جزئیات آن عاری از هرگونه زرق و برق اضافه می باشد و تمرکز آن بر معماری است. به طور کلی طرح های مینیمال و مدرن ، چشم نواز و آرامش بخش می باشند. این سبک از جمله سبک های متداول به کارگرفته شده در سرویس بهداشتی می باشد. خطوط ساده، دکوراسیونی ساده را به وجود می آورند و این فضاها کاملا منظم طراحی می شوند.

سبک مدرن حمامویژگی های سبک مدرن شامل موارد زیر می باشد:

ترکیب رنگ سبک مدرن: تمرکز حمام هایی با طراحی مدرن بر روی معماری آن هاست، به همین خاطر ترکیب رنگ آن تمایل به رنگ‌های سفید، خنثی و مشکی آرامش بخش دارد.

سبک معاصر در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام – دستشویی و توالت 

سبک معاصر به معنی واقعی کلمه، چیزی است که در حال حاضر وجود دارد. خطوط ساده و تمیز، تضاد، نورپردازی ساده، فضای باز و ترکیب رنگ های خنثی از ویژگی های اصلی سبک معاصر است. سبک معاصر وابسته به هیچ سبک خاصی نیست اما می‌تواند جزئیات را از سبک و دوره‌های مختلف بردارد. دو سبک معاصر و مدرن شباهت‌ها و ویژگی‌های مشترک زیادی با هم دارند که تشخیص آن‌ها را از هم مشکل می‌کند. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این دو سبک به مواد و متریال بکار برده شده در آن‌ها، برمی‌گردد. معمولا در سبک مدرن شما شاهد متریال طبیعی مثل چوب، چرم و سنگ هستید. عناصر چوبی و دکور الهام گرفته از طبیعت نقش مهمی در طراحی مدرن بازی می‌کند.

طراحی معاصر تمایل شدیدی به استفاده از پالت رنگی خنثی مخصوصا مشکی، سفید و خاکستری دارد.

ترکیب رنگ سبک معاصر: ترکیب رنگ سیاه سفید برای حمام های معاصر ترکیبی مناسبی است.

بازسازی سرویس بهداشتی و بازسازی حمام و بازسازی توالت و بازسازی دستشویی 

سبک سنتی در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام – دستشویی و توالت 

طراحی داخلی سنتی یکی از جذاب ترین و پر انرژی ترین سبک های طراحی سرویس بهداشتی – دستشویی و توالت است. که از سال‌های دور سرچشمه می‌گیرد و سال ها از زمان پیدایش این سبک می‌گذرد. برای دریافت حس نوستالژیک و مرور خاطره‌های گذشته از این سبک استفاده می‌شود. و همین عامل باعث شده که این سبک در طراحی سرویس بهداشتی یکی از سبک های موفق و جذاب باشد. حمام های سنتی راحت و اصیل هستند. بر خلاف سبک مدرن که مینیمال است و یا معاصر، سبک سنتی به میزان قابل توجهی جزئیات تزئینی و آرایش کلاسیک در آن استفاده می‌شود. ویژگی های سبک سنتی شامل موارد زیر است:

ترکیب رنگ سبک سنتی: رنگ های حمام های سنتی باید آرامش بخش و لطیف باشد. رنگ های خنثی آرامش بخش و آبی روشن و سبز انتخاب های مناسبی هستند، می توانید برای ظاهری پر زرق و برق تر از آبی، قهوه ای، خاکستری تیره تر و یا رنگ های چوب استفاده کنید.

بازسازی سرویس بهداشتی و بازسازی حمام و بازسازی توالت و بازسازی دستشویی 

سبک روستایی مدرن در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام – دستشویی و توالت 

دکوراسیون روستایی مدرن یکی از ساده ترین سبک های طراحی سرویس بهداشتی برای بازسازی است. در سبک روستایی باید از رنگ و مواد طبیعی و خاکی استفاده کرد. تمرکز سبک روستایی بروی مواد است نه طرح، بنابراین بسیاری از موارد بسیار ساده هستند و اکثرا تاکید بر همان شکل طبیعی مواد اولیه می شود. در سبک روستایی چوب ها و سایر مواد اولیه به صورت تراش نخورده در اجرا استفاده می شوند. حمام سبک روستایی مدرن با حفظ اصالت روستایی و ساده خود با استفاده از تکنولوژی ها و طرح های مدرن تعادل برقرار می کند.

ترکیب رنگ سبک روستایی مدرن: در حمام های روستایی مدرن رنگ های ساده و طبیعی مدنظر هستند. سفید با نواری مشکی رنگ یک انتخاب محبوب است، برای رنگ های پر زرق و برق تر به دنبال رنگ های خنثی طبیعی باشید.

سبک روستیک در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام – دستشویی و توالت 

 روستیک کلمه‌ای با ریشه لاتین – Rustic – می باشد. روستیک در لغت به معنی روستا می باشد. روستیک استایل به معنی سبک روستایی است. ولی به طور کلی روستیک همان روستا و سبک دکوراسیون روستیک یا همان سبک کوراسیون روستایی است. در واقع سبک روستیک سبکی تعریف شده براساس زیبایی‌های طبیعی است. که با الهام از مواردی ساده از دل طبیعت خود علاقمندان بسیاری دارد. سبک روستیک یکی دیگر از سبک های جذاب در دکوراسیون حمام می‌باشد.

به طور کلی می توان گفت که سبک روستیک اساس روستایی دارد. و ماهیت روستایی به معنی ساده زیستی و دوری از هر گونه تجملات و به جای آن توجه به طبیعت است. هدف از روستیک نزدیک کردن انسان به حال و هوای طبیعت است.

ترکیب رنگ سبک روستیک: حمام های روستیک با استفاده از منابع رنگی طبیعی همچون سنگ و چوب هایی به رنگ های گرم. حسی قوی و آرامش بخش را القا می کنند.

بازسازی سرویس بهداشتی و بازسازی حمام و بازسازی توالت و بازسازی دستشویی 

سبک صنعتی

سبک صنعتی با ترکیب عناصر قدیمی و مدرن. فضایی خاصی در محیط سرویس بهداشتی و حمام خانه به وجود می آورد. این سبک از اوایل قرن 20 به کار گزفته شده است. در این سال ها با اتمام انقلاب صنعتی دوم، کارخانه های اروپای غربی تعطیل شدند. و محل تولید محصولات خود را به کشورهایی با نیروی کار ارزان تر انتقال دادند. در نتیجه بسیاری از این کارخانه‌ها متروکه شدند. اما سال ها بعد با افزایش وسعت شهرها و افزایش جمعیت، نیاز به فضای سکونت بیشتر شد. بنابراین بسیاری از این کارخانه های متروکه به مناطق مسکونی تبدیل شدند و از آن زمان استفاده از سبک دکوراسیون صنعتی رواج پیدا کرد.

سبک صنعتی با الهام از فضای کارخانه و انبارها، می تواند برای علاقه مندان به این سبک، طراحی خاصی باشد. در این طراحی، برخلاف سایر سبک ها تلاش بر نمایان کردن جزییات داخلی و شیرآلات به شکلی زیبا و متفاوت است. و از این عناصر به عنوان دیزاین استفاده می شود. در سبک دکوراسیون صنعتی با به کار بردن گرما و صمیمیت عناصر قدیمی در کنار عناصر شیک مدرن می‌توان فضایی صنعتی را به وجود آورد.

در این سبک این سبک بر خلاف دیگر سبک های دکوراسیون. تلاش می شود تا مصالح ساختمانی را بدون هیچ پوششی در فضای داخلی سرویس بهداشتی، در معرض نمایش گذاشته شود.

ویژگی های سبک صنعتی عبارتند از:

ترکیب رنگ سبک صنعتی: اصولا در این سبک از رنگ های اصلی متریال ها به همراه ترکیب مختصری با سایر رنگ ها استفاده می کنند.

بازسازی سرویس بهداشتی و بازسازی حمام و بازسازی توالت و بازسازی دستشویی 

سبک ساحلی در حمام

سبک ساحلی همانطور که از نام آن مشخص است، با الهام از طبیعت ساحل و دریا، فضایی آرامش بخش و دوست داشتنی را در داخل خانه به وجود می آورد. نام سبک ساحلی نباید ما را به اشتباه بیاندازد و تصور ما بر این باشد که تنها در ویلاهای ساحلی از آن استفاده می شود، این سبک در خانه های مدرن امروزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در سبک دکوراسیون ساحلی از ویژگی ها و عناصر موجود در ساحل و دریا در چیدمان و طراخی و اجرا استفاده می شود تا آرامش به فضای داخلی انتقال داده شود. سبک ساحلی برای کسانی مناسب می باشد که از قدم زدن بر روی شن های گرم ساحل و گوش دادن به صدای امواج دریا لذت می برند.

حمام های طرح ساحلی، دلباز و زیبا هستند. و با تکیه بر فضایی روشن و حسی از خنکای نسیم با رنگ های الهام گرفته از صدف ها و ماسه‌های ساحل. دریا و آسمان باعث می‌شوند که حس و حالی لطیف و آرامش بخش در حمام شما جریان داشته باشد.

ترکیب رنگ سبک ساحلی: حمام های سالی برای ایجاد حس فضای ساحل از رنگ دریا، آسمان و ماسه الهام می گیرند. با اینکه تنها انتخاب رنگ سفید و آبی دریایی نیست اما یک انتخاب بسیار متدوال می‌باشد.

سبک مدیترانه ای

سبک مدیترانه ای شامل عناصر مربوط به دریا، خورشید و پوشش گیاهی می باشد. این سبک از کشورهای اروپای شرقی مانند، یونان، ایتالیا، ترکیه، مصر آمده است. ویژگی اصلی این سبک سادگی آن در طراحی داخلی است.تمام عناصر خلاقیت، راحتی و عملی بودن را ترکیب می کنند.

حمام های مدیترانه ای با الهام از خورشید و دریا و استفاده از مواد طبیعی همچون چوب آجر و سنگ حسی آرامش بخش و زمینی به فضا می دهند.

بازسازی سرویس بهداشتی و بازسازی حمام و بازسازی توالت و بازسازی دستشویی 

ویژگی های سرویس بهداشتی و حمام به سبک مدیترانه ای

ترکیب رنگ سبک مدیترانه‌ای: سایه های رنگ های الهام گرفته از زمین گرم و دریای نیلگون در تقابل با زمینه سفید آرامش بخش و چوب طبیعی چشم نواز به نظر می رسند.

بازسازی سرویس بهداشتی

سبک صنعتگر

دکوراسیون صنعتگر ترکیبی از عناصر ، رنگ ها ، رنگ های چوبی ، کاشی ها و جزئیات فلزی است. حمام های سبک صنعتگر با تکیه بر رنگ های زیبا و گرم چوب فضایی دلچسب و گرم را به وجود می آورد.

ویژگی های سبک صنعتگر

ترکیب رنگ سبک صنعتگر: حمام های این سبک از رنگ های زمینی سیر، سبز پررنگ و رنگ های خنثی گرم که با چوب هماهنگی دارند بهره می برند.

بازسازی سرویس بهداشتی و بازسازی حمام و بازسازی توالت و بازسازی دستشویی

با شناخت سبک مورد پسند خود و شناسایی نیازهای خود می توانید، بازسازی سرویس بهداشتی و حمام خود را به نحوی انجام دهید که بتوانید در مدت طولانی از آن لذت ببرید. ما در آی بس خود را متعهد می دانیم که با بررسی سلیقه و نیاز شما و تطابق آن با سبک های موجود و شیوه های خلاقانه بهترین پیشنهاد را به شما دهیم.

آی بس با سال ها تجربه در زمینه فعالیت های مرتبط با صنعت سرویس بهداشتی و حمام، بهترین پیشنهادها را با هزینه بهینه به شما پیشنهاد می دهد. زیبایی و ایجاد محیط لدت بخش، لزوما نیاز به هزینه های بسیار ندارد.

پیش از هر اقدامی از مشاورین ما راهنمایی بگیرید.

 

مقاله سبک شناسی دکوراسیون داخلی

آی بس

آی بس با شناسایی برترین پیمانکارها در سرتاسر کشور و با توجه به ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان محصولات مرتبط با سرویس بهداشتی و حمام بهینه ترین پیشنهادها را به شما می دهد. به شما پیشنهاد می دهیم که پیش از هر اقدامی با مشاورین ما که به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته در انتظار تماس شما هستند، تماس گرفته و سپس با بازدید از محل شما بهترین راهکار را به شما ارائه می دهند، صحبت نمایید.  خط ویژه ای بس 91098986-021 به صورت 24 ساعته منتظر تماس شما هستیم. آی بس آرامش بخش خانه شما

داستان زندگی از خانه آغاز می شود.