نمایندگی رسمی شیرآلات راسان

نمایندگی راسان

نمایندگی راسان – فروشگاه هوشمند آی بس به عنوان نمایندگی رسمی فروش اینترنتی شیرآلات راسان در سطح کشور می باشد. ما در آی بس محصولات راسان را با تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش و همچنین تضمین قیمت در سرتاسر کشور برای شما تامین می کنیم. راسان به عنوان یکی از برترین و با کیفیت ترین برندهای تولید کننده شیرآلات در انواع مختلف می باشد. راسان با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات و همچنین با کیفیت ترین متریال برای ساخت شیرآلات، نیاز به شیرآلات را در سطح کشور برطرف کرده تا نیازی به خریداری شیرآلات وارداتی با قیمت های بالا نباشد. شیرآلات راسان به عنوان یکی از برترین برندهای مطرح در زمینه تولید شیرالات و رقابتی با برندهای خارجی عرضه کننده برترین مدل ها با بهترین کیفیت می باشد.

راسان همواره جزو پیشروترین محصولات را در گروه محصول شیرآلات به بازار عرضه کرده است. نمایندگی های راسان نیز در سرتاسر کشور با گسترش و نقوذ خرید و دسترسی به محصولات راسان را برای مشتریان آسان کرده است.

برای مشاوره و تامین محصولات شیرآلات راسان با بهترین قیمت و تضمین کیفیت با آی بس تماس بگیرید.

خط ویژه 09900960074

021-91018986

آی بس فروشگاه تخصصی محصولات چینی بهداشتی در سرتاسر ایران

LET'S Do This
 

نمایندگی شیرآلات راسان

شیرآلات راسان به عنوان یکی از برترین تولید کننده محصولات شیرآلات در بازار ایران شناخته شده است. کیفیت و طراحی شیرآلات راسان رمز ماندگاری و اعتبار این برند در بازار ایران می باشد. گروه صنعیت راسان فعالیت خود را از سال 1376 آغاز کرد و با گذشت بیش از دو دهه فعالیت در بازار، کیفیت و طرح های به روز آن باعث استقبال مشتریان در بازار از محصولات این برند شده است. راسان جهت سهولت استفاده مشتریان علاوه بر فروش از طریق نمایندگی های رسمی، مجموعه هایی مانند آی بس را به عنوان نماندیندگی رسمی فروش اینترنتی محصولات اینترنتی انتخاب نموده است.

شیرآلات راسان با دریافت استاندارد ملی در سال 97 و مفتخر به انتخاب واحد برگزیده استاندارد تهران در سال های 97 تا 99 شده است. همچنین در سال های متمادی به عنوان برند محبوب مصرف کنندگان انتخاب شده است. راسان بعد از چند دهه فعالیت در زمینه تولید شیرآلات می تواند امروز ادعای معتبرترین برند تولید کننده شیرآلات را عنوان کند.

کاتالوگ شیرآلات راسان

لیست قیمت تاریح 1401/11/05 محصولات راسان

محصولات گروه صنعتی راسان

نمایندگی های مجاز فروش اینترنتی محصولات راسان امکان عرضه تمامی گروه محصولات راسان را دارند. گروه صنعیت راسان با سال ها تجربه حضور در بازار و کمک گزفتن از واحد تحقیق و توسعه توانسته است در گروه محصولات مختلف محصولات متنوعی را وارد بازار نماید. گروه محصولات گروه صنعتی راسان عبارتند از:

  • شیرآلات راسان
  • ست حمام
  • شیرآلات حمام
  • فلاش تانک
  • شیر توالت
  • شیر روشویی
  • شیرآلات هوشمند
  • شیرآلات توکار
  • و… لواز م جانبی

می توانید تمامی گروه محصولات راسان را از نمایندگی های معتبر شیرآلات راسان تهیه فرمایید.

شیر روشویی راسان

شرکت راسان دارای تنوع بالایی در گروه محصولات مختلف از جمله گروه محصول شیر روشویی می باشد. محصولات راسان در این گروه محصول دارای طرح های متفاوت و همچنین رنگ بندی متنوع برای تمامی سلیقه ها و تنوع رنگ بندی داخل سرویس بهداشتی و حمام می باشد. از جمله رنگ های پرطرفدار شیرآلات که کروم و طلایی و سفید و مشکی است که به صورت براق و مات تولید و به بازار عرضه می شوند. تمامی مدل های محصولات راسان را می توان از نمایندگی های رسمی شیرالات راسان تهیه کرد.

شیرآلات توکار راسان

شیرآلات توکار مدل جدیدی از شیرآلات می باشد که تنها بخش شیر و بحش آبریزش خارج از دیوار قرار می گیرد. با توجه به گسترش دکوراسیون در بخش های مختلف خانه از جمله حمام و سرویس بهداشتی، جزییات مرتبط با این فضاها نیز مورد توجه قرار گرفته است. شیرآلات نیز جرو مهمترین تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی است که در دکوراسیون بسیار اهمیت دارد.

درگذشته شیرآلات تنها به صورت معمولی در بازار عرضه می شد و تنها به صورت معدودی شیرآلات توکار در بازار موجود بود که خارجی و وارداتی بودند. این شیرآلات توکار که معمولا آلمانی و ایتالیایی و یا اسپانیایی بودند، خیلی گران بودند. امروزه شرکت های پیشرو در تولید شیرآلات مانند راسان، اقدام به تولید شیرآلات توکار با کیفیت قابل رقابت با محصولات وارداتی و با قیمتی خیلی مناسب تر از آن ها پیشتاز هستند. شیرآلات توکار در نمایندگی های رسمی راسان در سرتاسر کشور قابل تهیه و اجرا می باشد.

شیرآلات توکار نیز مانند سایر شیرآلات راسان در رنگبندی های متنوع مانند طلایی، طلایی مات، کروم، کروم مات و رزگلد تولید و به بازار عرضه می شود. در واقع راسان سعی کرده است با طراحی متنوع خود انواع سلایق بازار را پوشش داده و در این بخش از بازار نیز پیشرو باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش در نمایندگی شیرآلات راسان

بدیهی است از جمله عواملی که در خرید محصولات از جمله شیرآلات اهمیت دارد، گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات می باشد. خرید از نمایندگی های شیرالات راسان علاوه بر تضمین قیمت و کیفت باعث استفاده از گارانتی و ضمانت محصولات می شود. گروه صنعتی راسان با توجه به اطمینان از کیفیت و عملکرد محصولات خود، به مدت 5 سال محصولاتش را گارانیت می کند و در مدت 5 سال هر نوع مشکلی در رابط با محصولات داشته باشد، برطرف و یا تعویض می نماید. با بررسی تنوع و طرح های مختلف این گروه محصول در سایت آی بس می توانید، بهترین گزینه را متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید.

برای ثبت محصولات در گارانتی و فعال شدن سیستم گارانتی، کافی است کد درج شده روی دفترچه راهنمای نصب را به سامانه 10005515، ارسال نمایید. با ارسال این کد محصولات خریداری شده در سیستم خدمات پس از فروش راسان ثبت می شود و در نتیجه گارانتی محصولات فعال می شود. برای ارتباط با سازمان خدمات پس از فروش راسان در تهران با شماره 1764 و در شهرستان ها با شماره 43000006-021 تماس بگیرید. با تهیه محصولات از مراجع رسمی، مانند نمایندگی های راسان از خدمات پس از فروش محصولات استفاده نمایید.

شرایط ضمانت شیرآلات توسط نمایندگی های راسان

  • محصولات بایستی در مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش باشد. برای فعال شدن زمان گارانتی باید در زمان خرید، گارانتی را ثبت کرد.
  • نقص و مشکلات به وجود آمده به دلیل ناخالصی موجود در آب محلی و یا ریگ و براده آهن
  • آسیب در هنگام نصب باعث خارج شدن از گارانتی می شود. بهتر است برای نصب از کارشناسان مرتبط استفاده کنید.
  • به طور کلی شرایط و مشکلات ناشی از نصب و نگهداری نامناسب، استفاده غیر اصولی، استفاده از مواد شوینده قوی اسیدی و قلیایی، وارد کردن ضربه، شرایط محیطی مثل فشار بالای آب، یخ زدگی، رطوبت و… باعث خارج شدن محصولات از گارانتی می شود.

شعار شرکت صنعتی راسان

راسان با انتخاب شعار “همراه سرد و گرم زندگی” فلسفه وجود خود را نمایان کرده است. راسان خود را همیشه همراه شما می بیند و تنها فروش محصولات هدف اصلی نیست و همواره در زمان مصرف محصولات همراه شما می باشد.

شیرآلات بهداشتی راسان

همانطور که می دانید شیرآلات جزو تجهیزاتی از خانه می باشد که در طول روز چندین و چند بار از آن استفاده می کنیم. همچنین از طرفی آب آشامیدنی ارتباط مستقیم با شیرآب دارد، بنابراین شیرآب و سلامت آبی که از شیرآب می آید بسیار بر روی سلامت ما تاثیر دارد. شیرآلات از نوعی آلیاژ برنج که ترکیبی از برنج و روی می باشد، ساخته می شود. معمولا در آلیاژ های تولیدی درصدی نیز سرب وجود دارد. این میزان سرب نباید بالاتر از 2.5 درصد باشد. درصورتی که میزان سرب شیرآلات بالاتر از 2.5 درصد باشد، به مرور زمان سرب در آب مصرفی وارد می شود. همانطور که مستحضر هستید، سرب تاثیرات بسیار مخربی بر روی سلامت انسان دارد. استفاده طولانی مدت از این شریآلات که منجر به ورود سرب در آب مصرفی می شود باعث به وجود آمدن بیماری سرطان در انسان ها می شود.

در سطح بین المللی استاندارد میزان سرب مصرفی برای شیرآلات 2 درصد می باشد. در واقع شیرآلاتی که میزان سرب آن ها پایین 2 درصد باشد به آن ها شیرآلات بهداشتی گفته می شود. شیرآلات راسان برای اینکه بتواند در سلامت و بهداشت فردی و جامعه نقش موثری داشته باشد، به صورت سختگیرانه این استاندارد را رعایت کرده و حتی از میزان استاندارد جهانی نیز وضع و کیفیت مطلوب تری دارد.

خرید شیرآلات بهداشتی راسان از نمایندگی های رسمی راسان

با خرید شیرآلات با کیفیت اصلی و از نمایندگی های معتبر راسان به سلامت خود و خانواده خود در بلند مدت بیاندیشید. در بازار محصولات متفرقه ای وجود دارد که با توجه به قیمت پایین ممکن است مورد استقبال قرار گیرند، اما با هزینه پایین ممکن است در بلندمد به سلامت مصرف کنندگان از آن شیرآلات صدمه وارد شود. بنابراین با توجه به اینکه معمولا شیرآلات در طولانی مدت استفاده قرار می گیرد و دیر به دیر آن ها تعویض می شوند، پیشنهاد می کنیم که محصولات با اصالت و با کیفیت زا مراکز مجاز فروش مانند نمایندگی های شیرآلات راسان تهیه فرمائید.

آبکاری شیرآلات – نمایندگی شیرآلات راسان

نمایندگی شیرآلات راسان با توجه به ارائه محصولات معتبر از شرکت، آبکاری کیفی محصولات از جمله آبکاری شیرآلات را تضمین می کند. همانطور که مشخض است علاوه بر طراحی شیرآلات اولین موردی که از لحاظ کیفیت محصولات مورد توجه قرار میگیرد، آبگاری شیرآلات می باشد. آبکاری شیرآلات علاوه بر ظاهر در کیفیت آب مصرفی و حتی محیط زیست نیز نقش بسیاری دارد.

آی بس نمایندگی شیرآلات راسان – شماره تماس 09900960074

آبکاری تمام مکانیزه راسان با استفاده از ماشین آلات کاملا اتوماتیک و مکانیزه باعث شده است که آبکاری تحت خلاء انجام شود و گامی موثر در جلوگیری از ورود پسآب های صنعتی و مخرب در محیط زیست شود. پسآب های صنعتی وارد آب رودخانه، آب های زیرزمینی، مزارع و… می شود و با کنترل این پس آب ها می توان نقش موثری در حفظ محیط زیست داشت.

از طرف دیگر استفاده از دستگاه های مکانیزه باعث می شود که تمامی سطوح شیرآلات به صورت کاملا یکنواخت آبکاری شده و درخشش، زیبایی و مقاومت بالا در برابر خط و خش و خوردگی فلزات داشته باشد. استاندارد آبکاری شیرآلات 10 میکرون می باشد، شیرآلات راسان جهت افزایش سطح کیفی خود استاندارد خود را افزایش داده و بین 20 تا 25 میکرون آبکاری را انجام می دهد. همین شیوه آبکاری باعث یکنواختی و شفافیت و درخشانی بالای شیرآلات راسان شده است. راسان توجه خاصی به کیفیت محصولات خود دارد و با تعریف درجه های کیفی سخت گیرانه سعی دارد تا با بهترین کیفیت و قابل رقابت با محصولات بهترین برندهای خارجی محصولات خود را به بازار عرضه نماید.

نقش شیرآلات در دکوراسیون داخلی 

امروزه با توجه به تنوع بالای شیرآلات و همجنین اهمیت جزییات در دکوراسیون داخلی، از جمله عوامل موثر در زیبایی دکوراسیون عنصر شیرآلات می باشد. در واقع می توان گفت که انتخاب شیرآلات متناسب با طراحی خانه، یکی از فاکتورهای زیبایی منزل و طراحی دکوراسیون داخلی خانه است. امروزه بسیاری از کارشناسان طراحی بر این باورند که شیرآلات نقش بسیار مهمی ‌در طراحی دکوراسیون داخلی خانه دارند. شیرآلات را در طراحی دکوراسیون داخلی خانه می‌توان مانند نگین جواهر دانست؛ به همین علت است که انتخاب شیرآلات مناسب برای طراحی داخلی اهمیت ویژه‌ای برای افراد پیدا کرده است. اگر شما هم قصد طراحی دکوراسیون داخلی خانه یا محل کارتان را دارید در ادامه این مقاله از سایت ما در شودر همراه باشید تا شما را با بهترین شیرآلات برای دکوراسیون شما آشنا کنیم.

با مشاوره از طریق نمایندگی های راسان می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. برای بررسی شیرآلات و همکانگی آن با خانه خود راسان این امکان را به شما داده است که با توجه به استفاده از واقعیت افزوده پیش از خرید این محصول را در سرویس بهداشتی خود مشاهده کرده و در صورت تناسب آن را خریداری نمایید. آی بس به عنوان نمایندگی رسمی شیرآلات و سایر اقلام راسان در کنار شماست تا بهترین خرید را انجام نمایید.

شیرالات راسان نیز با درک این مطلب در طراحی های خود سعی بر آن داشته محصولاتی ارائه نماید که مکملی بر سایر عناصر دکوراسیون داخلی باشد. شیرآلات هماهنگ با سایر عناصر باعث می شود جلوه و زیبایی فضای داخلی خانه هارمونی داشته و زیبایی منحصر به فردی داشته باشد. راسان با توجه به سلایق مصرف کنندگان ایرانی و همچنین هماهنگی با طرح های جهانی، طراحی های منحصری به فردی دارد.

آی بس نمایندگی راسان

با تهیه محصولات راسان از نمایندگی های رسمی می توانید ضمن لطمینان از اصل بودن محصولات و کیفیت اصلی آن ها، از خدمات پس از فروش راسان نیز به صورت کامل استفاده نمایید. آی بس با تجربه چند ساله در زمینه فعالیت در تجهیزات ساختمانی، به صورت رسمی نمایندگی محصولات راسان جهت فروش اینترنتی در سرتاسر ایران می باشد. کارشناسان آی بس به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد تا بهترین انتخاب را نمایید. آی بس با جمع آوری تیمی از متخصصین در زمینه محصولات خانه و آشپزخانه سعی در تهیه محصولات با بهترین قیمت و کیفیت برای شما می باشد. آی بس آرامش بخش خانه شما…

پیشنهاد ما به شما ارتباط و مشاوره با همکاران ما در آی بس به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته برای دریافت مشاوره و راهنمایی در رابطه با خرید و انتخاب محصولات راسان می باشد. برای ارتباط با مشاورین ما به صورت 24 ساعته و 7 روزهفته می توانید با خط ویژه 91018986 -021  ، 09900960074 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *