رنگ مناسب برای سرویس بهداشتی

انتخاب رنگ کاشی سرویس بهداشتی

انتخاب رنگ کاشی سرویس بهداشتی

انتخاب رنگ کاشی سرویس بهداشتی – برای داشتن یک سرویس بهداشتی خوب نیازی نیست که حتما حمام و سرویس بهداشتی بزرگ داشته باشید و با یک رنگ آمیزی حتی در فضاهای خیلی کوچک می توانید حمام و سرویس بهداشتی مانند ژورنال های حرفه ای داشته باشید.

رنگ سفید

رنگ های روشن می توانند منعکس کننده نور باشند. این باعث می شود برای فضاهای کوچک بدون پنجره بهترین گزینه شوند. از نظر بهداشتی نیز این رنگ ها یهتر هستند. رنگ سفید یک ظاهر شیک و تمیز  را ایجاد می کند و باعث می شود تا حمام های کوچک کمی بزرگ تر به نظر برسند. سفید یخی یک فضای مدرن تر و کمی سرد تر را به وجود می‌آورد اما سفید مایل به کرم فضایی گرم تر و نزدیک به طراحی های کلاسیک را نشان خواهد داد. 

از مزایای دیگر رنگ سفید این است که به راحتی می توانید رنگ های مورد علاقه تان را با آن ست نمایید. آبی، مشکی، سبز یا هر رنگ دیگری که می تواند در لوازم و اکسسوری به کار روند. در این صورت یک دکوراسیون مینیمال و جذابی مانند تصاویر بالا به وجود می آورید.

رنگ آبی

رنگ های ملایم مانند آبی، تسکین دهنده و آرامش بخش هستند. تمام تنالیته های آبی برای این فضاها قابل استفاده اند، اما هر چه روشن تر و ملایم تر باشد، فضای شما نیز لطیف تر خواهد بود.

سبز

از جمله رنگ های ملایم دیگری که برای حمام و سرویس بهداشتی مناسب می‌باشد، رنگ سبز است. رنگی که به نوعی بازگشت به طبیعت محسوب می شود. ترکیب رنگ سبز کاشی ها با وسایل چوبی طبیعت را به معنای واقعی برای ما تداعی خواهند کرد. 

خاکستری

طوسی یا خاکستری رنگی تسکین دهنده و بی نظیر است. خاکستری آبی و خاکستری روشن بهترین گزینه ها برای فضاهای کوچک تر هستند. یکی از مزیت های این رنگ مانند رنگ سفید در این است که می تواند ترکیب رنگ های متنوع و زیبایی را با سایر رنگ ها خلق کند. تنالینه های زرد، نارنجی و صورتی از جمله همین ترکیب رنگ ها هستند. وسایل چوبی قهوه ای رنگ نیز سبک جذابی را با خاکستری به وجود می آورند.

قرمز

رنگ های شادی مانند قرمز برای افرادی مناسب است که می خواهند انرژی زیادی کسب کنند. نکته بسیار مهم در استفاده از این رنگ این است که باید به میزان کم و در تنالیته های رنگی ملایم به کار رود. قرمز خیلی تند می تواند بعد از مدتی خسته کننده و زننده به نظر برسد. کاشی ها، رنگ امیزی دیوار، یا لوازم و اکسسوری هر کدام می توانند گزینه هایی برای استفاده از این رنگ بوده و انرژی و نشاط مورد نظر شما را به فضا وارد کنند. 

زرد

یک زرد آفتابی باعث می شود که یک حمام شاداب و شاد داشته باشید. این رنگ به شما کمک می کند تا روز پرنشاطی را آغاز کرده و سرحال شوید. تند یا ملایم بودن آن به ابعاد فضا و همین طور سلیقه شما بستگی دارد اما به طور کلی رنگ سفید و خاکستری بهترین ترکیب رنگ ها برای آن محسوب می شوند.

 

منبع: سایت چیدانه

انتخاب رنگ کاشی سرویس بهداشتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *