خانه مسی اسطوره فوتبال در میامی

خانه مسی

خانه مسی در میامی از اسطوره های فوتبال در تمامی تاریخ جزو لوکس ترین سازه های حال حاضر در جهان می باشد. پس از آن که مسی به تیم میامی که تحت مدیریت دیوید بکهام می باشد، پیوست، برنامه برای طراحی و ساخت ساختمانی به بهترین شکل ممکن که لیاقت نام بزرگی مانند مسی را داشته باشد، صورت پذیرفت. امکانات و ویژگی های خاص خانه مسی در میامی و همین طور زندگی شخصی وی از جمله نکات قابل توجه برای طرفداران فوتبال و به خصوص طرفداران مسی می یاشد. در این مقاله می خواهیم به بررسی خانه این اسطوزه بپردازیم.

 

لیونل مسی 

لئو مسی که نام کامل آن لیونل آندرس مسی است. مسی با ملیت آرژانتینی متولد 1987 است و جزو اسطوره های فوتبال جهان می باشد. مسی در حال حاضر کاپیتان تیم اینتر میامی آمریکا و تیم ملی آرژانتین است. ی تنها بازیکنی است که هشت بار برندهٔ توپ طلا و شش بار برنده کفش طلای اروپا شده‌است. او در طول دوران حرفه‌ای‌اش، بیش از ۸۰۰ گل و ۳۵۰ پاس گل برای باشگاه و کشورش به ثمر رسانده و رکورد بیشترین تعداد گل (۶۷۲) را به عنوان بازیکن برای یک باشگاه (بارسلونا) دارد.

مسی در آرژانتین به دنیا آمد و بزرگ شد، در سن ۱۳ سالگی به اسپانیا نقل مکان کرد تا به بارسلونا بپیوندد. او اولین بازی خود را در سن ۱۷ سالگی در اکتبر ۲۰۰۴ در بارسلونا انجام داد. مسی جایگاه خود را به عنوان بازیکنی جدایی‌ناپذیر برای این باشگاه در فصل ۰۹–۲۰۰۸ تثبیت کرد، جایی‌که اولین سه‌گانه خود را در فوتبال اسپانیا با بارسلونا کسب کرد و اولین توپ طلایش (۲۰۰۹) را در سن ۲۲ سالگی گرفت. سه فصل موفق بعد از آن، و با کسب سه توپ طلای متوالی دیگر (۲۰۱۰، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲)، او را به اولین بازیکنی تبدیل کرد که چهار بار برنده این جایزه شده‌است.

مسی در تیم ملی فوتبال آرژانتین، رکورد بیشترین بازی ملی را در اختیار دارد و همچنین بهترین گلزن تاریخ این کشور است. در سطح جوانان، او در سال ۲۰۰۵ قهرمان جام جهانی جوانان فیفا شد. سبک بازی او به عنوان یک دریبل‌زن کوتاه قامت و چپ‌پا باعث مقایسه او با هموطنش دیگو مارادونا شد که مسی را جانشین خود توصیف کرد.

آی بس نمایندگی کاشی سمنان و کاشی الوند، نمایندگی چینی بهداشتی مروارید

خانه لیونل مسی در میامی آمریکا

مسی اسطوره فوتبال جهان و بازیکن سابق تیم های بارسلونا و پاریسن ژرمن با انتقالی به تیم اینتر میامی که مدیر عامل و یکی از مالکین اصلی این تیم دیوید بکهام است، ادامه فوتبال خود را در این تیم ادامه می دهد. خانه مسی در میامی هم پس از انتقال وی به میامی جزو حاشیه های زندگی او در این شهر بود.

شهر میامی آمریکا

میامی شهری در جنوب شرقی در ایالت فلوریدا آمریکا می باشد. میامی یک شهر توریستی است که به شهر جادو ، به انگلیسی (Magic City) مشهور است. بندر میامی یکی از بزرگ‌ترین و مهمترین بندرهای در آمریکا است که یکی از نقطه‌های تشکیل مثلث برمودا است. بر اساس سرشماری سال ۲۰۱۲، جمعیت شهر میامی ۴۱۷٬۶۵۰ نفر است که با شهرهای حومه آن نزدیک به ۵٫۵ میلیون نفراست.

میامی از لحاظ امور مالی، تجارت، فرهنگ، سرگرمی، مد، آموزش و پرورش در رتبه هفتم در آمریکا قرار دارد. میامی که از آن به عنوان «پایتخت آمریکای لاتین» یاد می‌کنند، بر پایهٔ قدرت خرید ثروتمندترین شهر در آمریکا و سومین شهر از این لحاظ در جهان است. هوای میامی تمام سال گرم است. تابستان‌ها داغ و مرطوب و زمستان‌ها کوتاه و گرم است. در تابستان درجه هوا بیرون ۹۰° به ۷۰° فارنهایت (۳۵° به ۲۹° سانتیگراد) است و در زمستان درجه هوا بیرون ۷۵° فارنهایت (۲۰° سانتیگراد) است.

خانه مسی 

محل زندگی جدید لیونل مسی در آمریکا در فاصله 8 کیلومتری ورزشگاه اینترمیامی قرار دارد. این خانه 9 اتاق، یک استخر شبیه به دریا، یک باشگاه بدن سازی، یک اسپا و یک آشپزخانه مدل ایتالیایی دارد. این عمارت ۱۰ هزار متری را به ارزش ۱۰.۷۵ میلیون دلار خریداری کرد. این عمارت در ساحل فورت لادردیل قرار دارد. این خانه ۱۰۵۰۰ متر است و دارای ۱۰ اتاق خواب، ۹ حمام است. همچنین این ملک در فاصله ۱۷۰ متری دریا قرار دارد. این عمارت در سال ۱۹۸۸ ساخته شده و در یک کوچه بن بست واقع شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات محبوب