خانه بازیگران – فوتبالیست ها و سلبریتی های ایرانی

خانه بازیگران

خانه بازیگران – فوتبالیست ها و سلبریتی هایی که گاهاً درآمدهای میلیاردی دارن شاید مورد توجه قرار گیرد. از جمله فوتبالیست هایی که همیشه مورد توجه قرار می گیرند مانند خانه علی دایی و خانه علی کریمی و کریم باقری و… تا خانه بازگرانی مانند محمد رضا گلزار و نوید محمد زاده و پریناز ایزد یار و نیکی کریمی و هدیه تهرانی… در این مقاله به بررسی خانه چند نفر از این سلبریتی ها می پردازیم.

آی بس نمایندگی توالت فرنگی مروارید و نمایندگی گلسار و شیرآلات راسان

خانه بازیگران – فوتبالیست ها / سلبریتی ها

پیش از اینکه بخواهیم درباره خانه های خاص افراد معروف صحبت کنیم، باید بدانیم که این تصور که تمامی بازیگران و فوتبالیست ها زندگی لوکسی دارند، درست نیست. اگرچه در سال های اخیر اکثر فوتبالیست ها و تعدادی از بازیگران درآمدهای میلیاردی به صورت مستقیم و غیر مستقیم از طریق تبلیغات و کارهای جانبی به دست می آورند.

فوتبالیست ها و بازیگران که به صورت لوکس زندگی می کنند اغلب در باغ ویلاهای لوکس و بزرگ در مناطق بالایی تهران از جمله الهیه، فرشته، زعفرانیه و ولنجک و در سال های اخیر در منطقه لواسان تهران.

خانه علی دایی

خانه علی دایی با توجه به حسن شهرت ایشان و اینکه همواره به عنوان یکی از ثروتمندترین فوتبالیست ها و افراد مشهور در بین مردم، شناخته می شد، همواره مورد توجه قرار دارد. خانه علی دایی در برج لوکس رولکس زندگی می کند. خانه علی دایی در یکی از پنت هاوس های برج رولکس است.

برج رولکس تهران که در منطقه فرمانیه قرار دارد یکی از گران‌ترین و لوکس ترین ساختمان‌هایی است که در قدیمی‌ترین خیابان‌های تهران واقع شده است. برج رولکس 16 طبقه دارد. این برج در زمینی به مساحت 2600 مترمربع بنا شده است و تعداد 52 واحد مسکونی درآن قرار دارد که بسیار گران هستند.  از طبقه ششم این برج به بالا واحدهای مسکونی شروع می‌شوند و دارای امکانات فوق العاده لوکس مانند پزشک اختصاصی، کارواش مرکزی، شیرآلات آب طلا، مبدل برق از انرژی خورشیدی برای تامین آب گرم برج، آسانسور اختصاصی حمل ماشین، روف گاردن، زمین ورزشی، آشپزخانه مبله، اینترنت و ماهواره مرکزی ،سیستم mdart Home سامسونگ و آسانسور ویژه حمل بار ساخت KONE می باشد. به گفته ساکنین این برج نماد ثروت و قدرت در تهران است و شخصیت های خیلی مطرح کشور نظیر علی دایی و کریم باقری در آن زندگی می کنند.

مهمترین امکاناتی که در برج رولکس فرمانیه وجود دارد ، لابی بسیار مجلل و با شکوه به همراه لابی من‌ 24 ساعته است که جذابیت بالایی دارد. این مجموعه دو استخر ٧٠٠ متری به صورت مجزا برای آقایان و بانوان دارد و از سالن‌های بدنسازی و ایروبیک با امکانات ویژه بهره می برد.  مربیان حرفه ‌ای شنا، بدنسازی و ایروبیک در سالن های ورزشی این برج همیشه حضور دارند و خدمات مخصوصی ارائه می دهند. برج رولکس دارای پزشک اختصاصی و تیم درمانی و مجموعه خدماتی و نظافتی است و سیستم های اینترنت و ماهواره مرکزی اختصاصی دارد.

خانه نیکی کریمی 

خانه نیکی کریمی نیز از جمله لوکس ترین و خاص ترین خانه های بین خانه های بازیگران و فوتبالیست ها و سلبریتی ها می باشد. نیکی کریمی در یک خانه ویلایی زندگی می کند. نیکی کریمی در یک خانه ویلایی و با درخت های بسیار در منطقه زعفرانیه زندگی می کند.

خانه محمدرضا گلزار

با توجه به تنوع کاری که محمدرضا گلزار دارد، قطعا ایشان جزو پردرآمدترین و ثروتمندترین بازیگران ایرانی می باشد. محمد رضا گلزار در یک آپارتمان بسیار شیک در اقدسیه زندگی می‌کند. منزل مسکونی او از لوکس‌ترین بناهای آن منطقه به حساب می‌آید. دکوراسیون داخلی و نوع نورپردازی حرفه‌ای آپارتمان رضا گلزار، نشان از سبک و سلیقه این هنرمند معروف دارد.

خانه بهرام رادان و همسرش

همسر بلاگر بهرام رادان به نام مینا مختاری مدتی قبل در اینستاگرامش عکسی از فضای خانه‌شان منتشر کرد که نشان‌دهنده سلیقه و البته انتخاب خوب این زوج در خرید وسایل منزل است. عنصر چوب، همیشه تاثیرگذاری خود را در فضای خانه به دنبال خواهد داشت. در کنار این هم استفاده از ترکیب دو المان فلز و چوب در کنار هم به ایجاد سبک صنعتی در دکوراسیون منزل کمک کرده است.

عکس خانه بهرام رادان

خانه مهدی طارمی

مهدی طارمی در محله صیادان بوشهر بنام «شغاب» به دنیا آمد است، پدرش علیشاه از بازیکنان حرفه ای فوتبال و مادرش نیز خانه دار می باشد. مهدی طارمی فرزند آخر است و برادرش بنام محمد (بازیکن فوتبال) و یک خواهر هم دارد. مهدی طارمی جوان‌ترین عضو  خانواده خود است. برادر بزرگتر او محمد است که وی نیز بازیکن فوتبال است و درحال حاضر عضو تیم ایرانجوان بوشهر است.

طارمی سابقه گلزنی در دربی تهران را دارد؛ او در دربی هشتاد و دوم که با نتیجه ۴–۲ به سود پرسپولیس تمام شد، دوبار دروازه  استقلال  را باز کرد. مهدی طارمی در فصل نقل و انتقالات ۹۵–۹۶  فوتبال ایران  در حالی که با تیم پرسپولیس تهران به توافق رسیده بود به ناگهان با سفر به ترکیه با تیم ریزه اسپور ترکیه پیوست.

اما پس از حدود سه هفته از تصمیم خود نسبت به حضور در ترکیه منصرف شد و مجدداً به پرسپولیس تهران بازگشت. مهدی طارمی در  لیگ برتر  ۹۵–۹۶ به عنوان بازیکن سال فوتبال ایران انتخاب شد. مهدی طارمی جایزه برترین بازیکن فصل ۹۵–۹۶ خود را به  حرم امام رضا  تقدیم کرد. طارمی به غیر از این جایزه، به عنوان برترین گلزن لیگ شانزدهم و بهترین مهاجم این رقابت‌ها نیز انتخاب شد.

عکس خانه مهدی طارمی

مهدی طارمی پس از ماجرای ریزه اسپور ترکیه، دچار محرومیت چهار ماهه شد و  باشگاه پرسپولیس  نیز به همین خاطر مبلغی جریمه و از نقل و انتقالات محروم شد. یک برنامه تلویزیونی در سوم مهرماه سال ۹۶ اسناد عکس‌ها و مدارکی را مبنی بر گرفتن یک میلیارد و صدو پنجاه میلیون تومان  پول  از  حسین هدایتی  برای دادن به باشگاه ریزه اسپور توسط طارمی را رونمایی کرد، که او مبلغ مذکور را صرف خرید یک دستگاه  خودرو  پورشه کرده‌است.مهدی طارمی در تاریخ ۱۷  دی ماه  ۱۳۹۶ عضو باشگاه الغرافه قطر شد.

 

خانه بازیگران – کریم باقری

خانه کریم باقری در منطقه بوکان و محله جماران قرار دارد. این منطقه که مملو از برج های مسکونی و لوکس می باشد به نوعی بهشت پنت هاوس های تهران می باشد. خانه کریم باقری نیز در یکی از پنت هاوس های محله بوکان قرار دارد.

خانه بازیگران – لیلا حاتمی

منزل خانم حاتمی دکوراسیون ساده‌ای دارد؛ اما بسیار شیک و منحصر به فرد است. اکثر افراد این بازیگر معروف را به خاطر سبک لباس پوشیدن خاص او می‌شناسند. جالب است بدانید که لیلا حاتمی همین سبک را برای دکوراسیون خانه‌اش نیز به کار گرفته است. اولین چیزی که هنگام ورود به خانه خانم حاتمی به چشم می‌آید، استفاده از سبک مینیمال است. تمام عناصر و اکسسورهایی که در خانه این بازیگر معروف قرار داده شده‌اند، همگی به گونه‌ای با یکدیگر تلفیق پیدا کرده‌اند که دلنشینی خاصی به فضا می‌دهند.

ولین چیزی که در خانه لیلا حاتمی به چشم می آید سبک مینیمالیستی است که او در طراحی دکوراسیون داخلی منزلش از آن استفاده کرده است. همه چیز ساده و زیبا به نظر می آید و همین سادگی باعث شده است تا مبلمان ها و دیگر عناصر دکوری منزل همنشینی خوبی با یکدیگر داشته باشند. سبک مینیمالیستی جزو ۵ سبک دکوراسیون داخلی که طرفدار سادگی اند است. سادگی چیزی است که ما همیشه در رفتار، لباس پوشیدن و حتی نقش هایی که لیلا حاتمی می پذیرد دیده می شود. این سادگی در دکوراسیون داخلی خانه او هم به چشم می خورد.

خانه علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند در ویلایی بسیار لوکس و لاکچری در شمال تهران سکونت دارد. یکی از ویلاهای جناب آقای بیرانوند در باغ ویلایی در غرب استان تهران و در شهرک ویلایی تیسفون واقع است. این شهرک حدود ۴۵ سال پیش بنا شده و دارای سندهای تفکیکی به صورت عرصه و اعیان است. اکثر املاک این منطقه به صورت باغ ویلا بوده و از این نظر جز املاک بی‌نظیر و بی‌رقیب در منطقه به حساب می‌آیند.

با توجه به علاقه و سلیقه آقای بیرانوند، طراحی خانه او به صورت تریپلکس صورت گرفته که شامل سه طبقه همکف، اول و شاه‌نشین می‌شود. در طراحی این بنا تلاش شده با حفظ جداره شفاف یا همان پنجره‌های قدی، ارتباط بین درون و بیرون ساختمان حفظ شود. استفاده از ترکیب‌های حجمی در طبقات و ایجاد تراس، علاوه بر زیبایی‌بخشی به محیط، به عنوان مکانی برای استفاده ساکنین نیز در نظر گرفته می‌شود.

آی بس فروشگاه هوشمند

آی بس متشکل از تیمی از کارشناسان که سال ها در زمینه تولید و فروش محصولات و تجهیزات مرتبط با خانه فعالیت کرده اند، حال در عرضه نوین محصولات و تجهیزات مرتبط با خانه از جمله توالت فرنگی، شیرآلات، سینک و گاز و هود و… کنار هم جمع شده اند. ما در آی بس با شناخت کامل محصولات همچنین همکاری نزدیک با برندهای معتبر ایران از جمله چینی بهداشتی مروارید، گلسار فارس و چینی کرد و پارس سرام و شیرآلات راسان و  بهترین پیشنهادها را به شما دارد.

کارشناسان آی بس به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته. با شماره اختصاصی 91018986-021 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات محبوب