آیا وال هنگ بهتر از توالت فرنگی است

توالت وال هنگ

وال هنگ

وال هنگ به معنی آویزان از دیوار است. با توجه به همین تعریف به توالت های فرنگی که روی دیوار نصب می شوند و به نوعی از دیوار آویزان هستند، وال هنگ گفته می شود. مشکلی همیشگی کمبود فضا در خانه های مدرن و نیاز به طراحی های به روزتر، اصلی‌ترین دلیل شکل گرفتن ایده‌ لوازم آویزان است. در اصل وال هنگها همان تجهیزات معمول سرویس بهداشتی هستند. تفاوت این محصولات با سرویس بهداشتی عادی در طریقه نصب است. این نوع محصول کاری می‌کند تا با استفاده از لوله‌کشی، تجهیزات و فلاش تانک توکار دیگر فضای محیط را اشغال نشود.

جمع و جورتر و زیباتر تجهیزات وال هنگ، افراد بسیاری را در حوزه دکوراسیون یا تزئیات داخلی به استفاده از این نوع لوازم ترغیب می‌کند؛ هم افرادی که قصد ساختن یک ساختمان جدید را دارند و هم به افرادی که قصد تعمیرات دارند، پیشنهاد می‌شود از این تجهیزات استفاده کنند.

استفاده از وال هنگ نه تنها مزیت های فراوانی برای دکوراسیون یا زیبایی سرویس بهداشتی و حمام شما دارد، بلکه با استفاده از روش‌های بهینه‌سازی گردش آب و فاضلاب، باعث صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای در برق و آب مصرفی شما می شود.

مزایای وال هنگ

  • مدیریت بهتر فضا
  • استحکام و مقاومت بالاتر
  • کاهش صدا

معایب

  • طریقه نصب دشوارتر
  • نیاز به فضای کافی در دیوار
  • هزینه بالا
  • تعمیر سخت‌تر

 

قبل از تصمیم‌گیری درباره تجهیز خانه به لوازم وال هنگ حتما با متخصصان و کارشناسان این امر درباره امکان انجام این کار مشورت کنید.

تجهیزات این محصول نیاز به لوله‌کشی، فضا و تجهیزات مناسب برای نصب دارند که از قبل باید محیا شوند.

این نوع توالت فرنگی به صورت استاندارد قابلیت تحمل وزنی بالای ۴۰۰ کیلوگرم را خواهد داشت که می‌تواند خیال شما را از این بابت کاملا راحت کند.

توکار بودن اکثر تجهیزات اصلی آمار خرابی و نیاز به تعویض آن‌ها را به شدت پایین می‌آورد.

حتی اگر از خانه بزرگ و با فضای کافی نیز بهره می‌برید، استفاده از سرویس‌های این محصول می‌تواند شما را از دیگر مزیت‌های خود منتفع کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *