نمایندگی فلاش تانک ایران

نمایندگی فلاش تانک ایران

نمایندگی فلاش تانک ایران از جمله مراجع برای خرید محصولات این شرکت می باشد. فلاش تانک ایران از تولید کننده های قدیمی در صنعت فلاش تانک های سرویس بهداشتی می باشد. با توجه به گسترش صنعت و افزایش تقاضای محصولات توکار، فلاش تانک ایران با کمک واحد تحقیق و توسعه، اقدام به طراحی و تولید محصولات فلاش تانک توکار برای توالت زمینی (ایران) و فرنگی کرده است. فلاش تانک ایران در این صنعت همواره پیشگام بوده و با شناخت بازار ایران برترین محصولات را در این گروه محصول به بازار عرضه کرده است. همچنین از سایر محصولات فلاش تانک ایران عرضه محصولات مرتبط با لوازم یدکی توالت های فرنگی می باشد.

برای مشاوره و تامین محصولات فلاش تانک ایران با بهترین قیمت و تضمین کیفیت با آی بس تماس بگیرید. خط ویژه 91018986-021

آی بس فروشگاه تخصصی محصولات چینی بهداشتی در سرتاسر ایران

معرفی اجمالی فلاش تانک ایران

نمایندگی های فلاش تانک ایران در سرتاسر ایران گشسترده هستند. فلاش تانک ایران نام برند شرکت هدیه باران ایرانیان می باشدکه جزو بزرگ ترین تولید کنندگان لوازم بهداشتی ساختمانی در ایران می باشد. فلاش تانک ایران فعالیت خود را از ابتدای سال 1360 اغاز کرده است و سال ها تجربه در این زمینه باعث شده است تا بتواند جزو شناخته ترین برندها در بازار ایران باشد.

فلاش تانک ایران با تمرکز بر کیفیت تولید، ارائه خدمات پس از فروش و قیمت مناسببه عنوان یکی از برترین و شناخته تیرن برندهای بازار ایران می باشد. خط مشی فلاش ایران جلب رضایت مشتریان، تولید محصولات متنوع با طراحی کاربردی، استفاده مواد اولیه مرغوب و خدمات پس از فروش می باشد. فلاش تانک ایران سعی بر ان دارد تا با گردآوری و استفاده از بروزترین تجهیزات و تهیه مواد اولیه مرغوب محصولات با کیفیت بسیار بالا به بازار عرضه نماید.

فلاش تانک ایران با بهره گیری از آزمایشگاه کنترل کیفیت مجهز و به روز سعی بر آن دارد با کمترین تلورانس ممکن محصولات را تولید و به بازار عرضه نماید. هچنین فروش نقطه پایان کار فلاش تانک ایران نیست و با بهره گیری از نمایندگی فلاش تانک ایران سعی بر ان دارد تا خدمات بهینه از پیش از خرید و تا آخرین زمان استفاده به مشتریان عرضه نماید. فلاش تانک ایران محصولات خود را با استاندارد ملی و استاندارد جهانی 14055EN به بازار عرضه می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *