آکس توالت فرنگی

آکس توالت فرنگی

آکس توالت فرنگی – فاصله توالت فرنگی تا دیوار پشت جزو مهمترین موارد در هنگام خرید این محصول می باشد که باید به آن توجه داشت. در صورت توجه نکردن به این مورد ممکن است محصولی را که خریداری می کنیم نتوانیم در محل آن نصب کنیم. توالت فرنگی آکس بزرگ – توالت فرنگی آکس کوچک – جزو مهمترین عوامل در خرید

آی بس مرجع تخصصی محصولات چینی بهداشتی و تجهیزات در خانه

آکس توالت فرنگی – فاصله توالت فرتگی تا دیوار پشت

از جمله توالت فرنگی با آکس بزرگ در بازار، توالت فرنگی مروارید مدل پارمیدا می باشد. آکس این محصول 31 سانتی متر می باشد

از جمله توالت فرنگی با آکس کوچک در بازار، توالت فرنگی مروارید مدل دیاموند با آکس 14.5 سانتی متر  و توالت فرنگی کرد مدل هلنا با آکس 12 سانتی متر می باشد.

اندازه آکس توالت فرنگی از مهمترین عوامل در انتخاب توالت فرنگی است. در هنگام خرید توالت فرنگی توجه به مناسب و همخوانی آن با سرویس بهداشتی شما، ضروری است. به فاصله‌ی مرکز لوله‌ی سیفون (خروجی) توالت فرنگی با لبه‌ی پشتی توالت فرنگی گفته می شود.

آکس توالت فرنگی

در فضای سرویس بهداشتی شما

در فضای در نظر گرفته شده برای نصب توالت به فاصله میان دیوار تا مرکز لوله فاضلاب خروجی کف نیز می گویند. این فاصله تعیین کننده اندازه توالت فرنگی قابل نصب در این فضا است به نحوی که مقدار آکس فرنگی انتخاب شده حتما میبایست کمتر و یا در بهترین حالت مساوی با اندازه آکس مربوط به فضای در نظر گرفته شده برای نصب باشد. در صورت بزرگتر بودن عدد آکس فرنگی این مدل فرنگی قابلیت نصب در آن فضا را ندارد و اصطلاحا برای آن فضا بزرگ است.

انتخاب توالت فرنگی

آکس فرنگی هر قدر بیشتر باشد حق انتخاب شما بیشتر می شود. و هرچقدر آکس فرنگی شما کوچکتر بشود میزان انتخاب شما برای فرنگی دلخواه به همان میزان کمتر می شود. آکس فضای شما تعیین کننده‌ی اندازه فرنگی قابل نصب در این فضا است. لذا مقدار آکس انتخاب شده حتما باید کمتر و یا در بهترین حالت مساوی با اندازه آکس مربوط به فضای در نظر گرفته شده باشد. اگر آکس فرنگی شما از آکس در نظر گرفته شده در حمام یا دستشویی شما کوچکتر باشد. فرنگی قابل نصب است و به میزان اختلاف این دو عدد از دیوار فاصله می گیرد. اما در صورت بزرگ‌تر بودن عدد آکس فرنگی. این مدل فرنگی قابلیت نصب در آن فضا را ندارد و برای آن فضا بزرگ است.

همانطور که در تصویر مشخص است، فاصله مرکز خروجی تا دیوار باید اندازه گرفته شود.

اگر به صورت نامناسب انتخاب کنید، باعث می شود که فاصله دیوار با فرنگی زیاد باشد و یا اینکه اصلا نتوانید آن را نصب کنید.

مشکلات مرتبط با آکس – فاصله توالت فرنگی تا دیوار پشت –  در هنگام نصب

ناهمخوانی میان آکس و فاصله سطح دیوار کاشی شده‌ی سرویس بهداشتی با مرکز لوله‌ی خروجی فاضلاب در کف حمام و دستشوی می‌تواند مشکلات جدی‌ای در نصب و عمل تخلیه فرنگی به همراه داشته باشد. با وجود آنکه داشتن آکس مناسب و بالا می‌تواند موجب عملکرد بهتر سیستم تخلیه‌ شود. اگر آکس سرویس بهداشتی شما کوچک باشد به ناچار می‌بایست توالتی با آکس پایین انتخاب کنید.

برای جلوگیری از اتلاف وقت و صرف هزینه‌های غیر ضروری و اضافی. حتماً در هنگام تهیه فرنگی به ابعاد و آکس آن توجه داشته باشید.

همکاران ما در آی بس به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با ابعاد و سایر ویژگی های محصول می باشند. پیش از انتخاب محصول با مشاورین ما تماس بگیرید.

آی بس فروشگاه هوشمند محصولات چینی بهداشتی در سرتاسر کشور.

انتخاب توالت فرنگی با آکسی که به سرویس بهداشتی شما نمی خورد، باعث خواهد شد تا نتوانید آن محصول را نصب کنید و هیچ راهی برای تصحیح آن وجود ندارد. البته با بوگیر نصاب ها و کارشناس ها می توانند در حد دو تا سه سانتی متر جابجا کنند ولی ممکن است این کار در سیستم و مکانیزم تخلیه تاثیر منفی داشته باشد.

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات محبوب