آتشکده در باغ

آتشکده در باغ

ساخت انواع مدل آتشکده در باغ و ویلا جزو موارد جدیدی است که در سال های اخیر در باغ و ویلا ساخته می شود و علاوه بر ایجاد فضایی مدرن و زیبا، گرمابخش در زمستان و پاییز برای فضای باغ و ویلا هستند.

برای مشاوره و تهیه و ساخت آتشکده در باغ و ویلای خود با مشاورین ما در آی بس تماس بگیرید: 91018986-021

آتشکده در باغ

در سال های اخیر از جمله مواردی که در باغ ها و ویلاها در طراحی و ساخت اضافه شده است، آتشکده ها هستند. آتشکده شامل بخشی برای نشیمنگاه و همچنین فضایی است برای گرمایش که با ترکیب زیبایی این موارد در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. آتشکده ها معمولا از دو سیستم گازی و زغالی ساخته می شود و هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. با توجه به اینکه اکثر افراد تمایل دارند بیشتر زمان خود را در باغ و یا ویلا در فضای باز بگذرانند، با ایجاد بخشی با سیستم گرمایش و ایجاد فضایی برای آتش به عنوان موارد اصلی و ارکان طبیعت، زیبایی و مدرن بودن خاصی به فضای باغ و ویلای خود داد.

ساخت آتشکده علاوه بر گرمایشی که به صورت فیزیکی و دمایی ایجاد می کنند، با توجه به سبک آن گرمایش روحی فضا را نیز افزایش می دهند. برای ساخت آتشکده پیش از هر کاری باید فضایی که برای این کار می خواهیم اختصاص دهیم را انتخاب کنیم. برای انتخاب محل مناسب آن می توانید از مشاورین آی بس مشورت گرفته و بهترین انتخاب را برای محل مناسب آن داشته باشید.

آتشکده مشابه شومینه در داخل خانه می باشد و تفاوت آن در این است که در فضای باز از ان استفاده می شود. وجود آن باعث می شود که جذابیت محیط و فضای باغ افزایش یابد. از نام های دیگر آن آتشدان و آتشگاه می باشد.

طراحی مدل آتشکده باغ

پس از انتخاب محل مناسب برای ساخت این سازه، نوبت به طراحی آتشکده باغ می باشد. در ابتدا باید مشخص کنید که به صورت چوبی و یا هیزمی و یا گازی نیاز را ترجیح می دهید. برای طراحی پیشنهاد ما به کارگیری از یک تیم مجرب می باشد تا بتوانید یک عمر با آرامش و راحتی از آن استفاده کنید. طراحی باید به گونه ای باشد که با ساختار کلی باغ و ویلا متناسب باشد و هارمونی کلی فضا را رعایت کند.  از جمله عوامل مهم در طراحی و ساخت متریالی است که برای ساخت آن استفاده می شود. استفاده از متریال با کیفیت به شما این امکان را می دهد که بتوانید در طول عمر استفاده از آن نهایت کیفیت را داشته باشید.

انواع آتشکده باغ

در ادامه با بررسی انواع آتشکده ها می خواهیم شرایطی را محیا کنیم تا بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

آتشکده مدرن

آتشکده مدرن همانطور که از نام آن مشخص است با ترکیبی مینیمالیست از متریال و طراحی مدرن می باشد.

آتشکده کلاسیک

آتشکده کلاسیک نیز همانطور که از نام آن مشخص می باشد، با استفاده از متریال کلاسیک یعنی سنگ و چوب و ترکیبی کلاسیک جلوه ای کلاسیک به محیط شما می دهد.

 

آتشکده علاوه بر کارایی نقش اساسی در زیبایی محیط بیرونی باغ دارد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات محبوب