خانه هوشمند چند سالی است که وارد ساختمان شده است. طراحی و اجرای  و نصب خانه هوشمند و استفاده از محصولات هوشمند خانه هر روز کاربرد بیشتر و نقش بیشتری در زندگی دارد. برای تصور پکیج کامل خانه هوشمند فرض کنید که تمامی وسایل و کارهای الکترونیکی منزل و حتی باز و بسته کردن پرده، گرمایش و سرمایش، صدای ضبط و… همه چیز توسط گوشی تلفن و اینترنت قابل کنترل باشد. اتصال به اینترنت بدین معناست که دیگر محدودیت زمان و مکان ندارید. شامل؛ کلید و پریز هوشمند – مرکز کنترل هوشمند – محافظ برق و سه راهی هوشمند – سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند – قفل های برقی و دیجیتال – دوربین های منزل – وسایل آشپزخانه – پنجره و…. با فعالیت شرکت هایی مانند فراهوش، می توان با هزینه های پایین – قیمت خانه هوشمند را اجرا کرد. 

به این تکنولوژی اینترنت اشیاء نیز گفته می شود و دیگر تنها در فیلم های خیلی از آن استفاده نمی شود.

آی بس به عنوان گروه پیشرو در فعالیت در صنعت ساختمان و بازسازی و… با همکاری با گروه فراهوش همکاری بلند مدت خود را آغاز کرده است.

برای اطلاع از چگونگی طراحی و اجرا و هزینه های اجرای خانه هوشمند همین الان با ما تماس بگیرید.

طراحی و اجرای خانه هوشمندخانه هوشمند چیست

خانه هوشمند به خانه یا ساختمانی گفته می شود که وسایل و لوازم برقی آن به وسیله یک سیستم مرکزی یکپارچه شده و قابل کنترل از طریق موبایل و یا کلیدهای کنترل آن دارد. قابلیت کنترل توسط موبایل بدین معنا است که شما از طریق اینترنت و با استفاده از اپلیکیشن ویژه آن بتوانید وسایل خانه را از هرجایی که می توانید با اینترنت متصل شوید، کنترل کنید.

همچنین می توان فعالیت ها را به صورت زمانبندی شده انام دهید، برای مثال 5 دقیقه بعد از اینکه کلید هواکش را میزنید، خاموش شود. در واقع در هوشمند سازی می توانید تمامی بخش های خانه را متناسب با عادت ها و نیاز خود منطبق کنید و سطح آسایش و رفاه شما بیشتر می شود.

بخش های مختلف خانه هوشمند

برای اینکه خانه هوشمند به خوبی کار کند بخش های مختلفی کنار هم قرار می گیرند و مجموعه ای هوشمند را ایجاد می کنند. این بخش ها با هم مرتبط هستند و به خوبی با هم کار می کنند تا خانه هوشمند هم به خوبی کار کند. قسمت های مختلف خانه هوشمند عبارتند از:

کنترل کننده مرکزی

دستگاه مرکز کنترل هوشمند و یا گیت وی (Gateway)، یک پریز هوشمند با قابلیت کنترل ولتاژ، جریان و دما است. این دستگاه برای کنترل وسایل کاربردی در خانه مانند سیستم روشنایی ، کلید های لمسی ، کلید های پرده ، سیستم سرمایش و گرمایش (کلیدهای کولر آبی و ترموستات)، شیر برقی آب، شیر برقی گاز، درب کرکره ای، درب نفر رو و انواع سیستم های RF کاربرد دارد.

این دستگاه با اتصال به اینترنت از طریق امواج WIFI بدون نیاز به IP ثابت و دانش فنی و همچنین با قابلیت نصب بر روی دیوار بدون نیاز به هر گونه سیم کشی و تغییر در محیط، امکان کنترل دستگاه های موجود را از طریق گوشی های هوشمند و یا کامپیوتر از هر جای دنیا برای شما امکان پذیر می کند.
با استفاده از این پریز هوشمند نیازی به کنترل های مختلف ندارید، مهم نیست شما کجا قرار دارید، از هر کجا که هستید تمامی لوازم منزل را با استفاده از سیستم وای فای و با گوشی خود کنترل و برای نحوه فعالیت لوازم خود زمان خاصی را تنظیم نمایید.

مرکز کنترل هوشمند ، امکان افزودن هر دستگاه یا ریموت کنترلی را تنها با یک کلیک با دقت بسیار بالا فراهم نموده و قابلیت پشتیبانی بیش از 80،000 نوع لوازم خانگی را دارا می باشد.
با مرکز کنترل هوشمند اینترنتی، نگران فراموشی خاموش کردن لوازم خانگی خود نباشید. شما می‌توانید برای خاموش کردن نمایشگر خود زمان مشخص کنید و یا از هر کجا که هستید آن را خاموش کنید.

مرکز کنترل

این مرکز کنترل قابلیت افزودن ماژول های مختلفی همچون ماژول کنترل کننده هوا ، ماژول و سنسور امنیتی خانه ، کلید های هوشمند لمسی و موتور پرده را داشته، که می‌توان از همه آنها به صورت هوشمند استفاده کرد. برای مثال اگر سنسور امنیتی شما ورود شخصی را مشخص کرد. دستگاه مرکزی فرمان روشن کردن چراغ را ارسال کند و یا اگر هوای خانه گرم و یا سرد شد، این پریز هوشمند سیستم تهویه هوا را روشن نماید.
با پشتیبانی از سیستم کنترل از راه دور ابری، مهم نیست کدام گوشی رو همراه خود دارید یا سیستم عامل شما چیست . وارد پنل کاربری خود شوید و فرامین مورد نظر را به هر دستگاه به دلخواه ارسال نمایید.

با پشتیبانی از سیستم کنترل از راه دور ابری، مهم نیست کدام گوشی رو همراه خود دارید یا سیستم عامل شما چیست . وارد پنل کاربری خود شوید و فرامین مورد نظر را به هر دستگاه به دلخواه ارسال نمایید.

  1. کنترل کلیه دستگاه های متصل به مرکز کنترل از هر نقطه ایران به کمک اپلیکیشن اختصاصی فراهوش

با توجه به طراحی بومی اپلیکیشن اندروید در اجرای خانه هوشمند و سازگاری راهبری محصول با پلتفرم های ارتباطی داخل کشور، این محصول قابلیت کنترل 250 کلید متصل به دستگاه به صورت بی سیم و کنترل کلیه دستگاه های متصل به چهار خروجی با سیم از راه دور از هر نقطه کشور از طریق SMS می باشد.

  1. کنترل کلیه وسایل ریموت دار (نظیر کولر، تلویزیون و …. ) از هر نقطه ایران به کمک اپلیکیشن اختصاصی فراهوش

قابلیت قابل توجه دیگر مرکز کنترل در طراحی و  اجرای خانه هوشمند، مدیریت و کنترل کلیه دستگاه های ریموت دار مانند کولر، تلویزیون، درب کرکره ای، گیرنده های دیجیتال و … بوده و کلیه این دستگاه ها با استفاده از مرکز کنترل هوشمند فراهوش و بهره گیری از اپلیکیشن این دستگاه از تمامی نقاط کشور تحت کنترل می باشند.

  1. کنترل دمای محیط

تعیین بازه دمایی دلخواه محیط برای کارایی کلیه دستگاه های متصل و همچنین گزارش اتوماتیک دستگاه در مواقع تغییرات دمایی خارج از بازه تعیین شده توسط مدیر دستگاه، از دیگر قابلیت های این دستگاه می باشد.

  1. تعریف بازه ولتاژ و بازه زمانی برای دستگاه های متصل

محافظت از دستگاه های برقی در برابر خطرات احتمالی ناشی از نوسات و شوک های الکتریکی همواره امری حیاتی و یکی از دغدغه های کاربران بوده است. مرکز کنترل هوشمند فراهوش با برخورداری از سیستم تعیین بازه ولتاژ و زمان راه اندازی مجدد دستگاه ها این نگرانی را کاملا برطرف کرده است. به این ترتیب که کاربر این محصول می تواند متناسب با نوع دستگاه متصل به مرکز کنترل برای محافظت از آن در برابر نوسانات برق اقدام به تعریف بازه ولتاژ مناسب و همچنین جهت شروع به کار مجدد دستگاه. اقدام به تعریف زمان مناسب نماید.

  1. تعریف بازه جریان برای دستگاه های متصل

تعیین بازه جریان مناسب برای کلیه دستگاه های متصل و همچنین گزارش اتوماتیک دستگاه در مواقعی که دستگاه ها با جریانی خارج از بازه تعیین شده در مدار باشند، از قابلیت های کاربردی این دستگاه است.

  1. مجهز به سیستم گزارش گیری از وضعیت دستگاه ها در طراحی و اجرای خانه هوشمند 

با استفاده از قابلیت گزارش گیری در اپلیکشن محصول کاربر می تواند از وضعیت دما، ولتاژ، جریان، وضعیت باتری و همچنین وضعیت روشن یا خاموش بودن پریزها اطلاع حاصل نماید.

  1. مجهز به سنسور نشتی گاز و سنسور دود و آتش سوزی

همواره از خطرات شایع در فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایی گازسوز نشت گاز در محیط و ایجاد آتش سوزی و گاز گرفتگی افراد حاضر در محیط بوده است. مرکز کنترل هوشمند فراهوش علاوه بر اعلام وضعیت نشت گاز و یا وقوع حریق به هر دلیلی در محیط به کاربر از طریق یکی از روش های ارسال SMS ، آلارم و یا تماس صوتی که انتخاب هر یک از این روش ها به اختیار کاربر می باشد. پس از حس کردن نشت گاز و یا دود ناشی از حریق، قابلیت سناریو پذیری و انجام اقدامات ثانویه مانند روشن کردن فن و یا تماس با آتش نشانی و اعلام آدرس محل وقوع حادثه را دارا می باشد.

  1. مجهز به سیستم های ضد سرقت

مقابله با سرقت از منازل و کلیه اماکن همواره از ابتدایی ترین چالش های عرصه هوشمند سازی بوده و می توان از سیستم های ضد سرقت به پرطرفدارترین محصولات هوشمند اشاره کرد. این محصول علاوه بر کاربردهای یاد شده با بهره مندی از سیستم ضد سرقت ، قابلیت اعلام وضعیت مشکوک به سرقت از طریق آژیر، ارسال تماس صوتی و یا ارسال SMS به کاربر را دارا می باشد.

  1. محافظت از ساختمان در برابر نوسانات برق و حذف کلیه محافظ های وسایل الکترونیکی

با به کارگیری مرکز کنترل فراهوش دیگر نیاز به صرف هزینه اضافی بابت نصب انواع محافظ نبوده و  این محصول علاوه بر ارائه سرویس های مشروحه ، به عنوان محافظ کل مجموعه ساختمان عمل می کند.

  1. تعریف 100 تایمر برای هر خروجی از دستگاه

از کاربرد های دیگر دستگاه قابلیت تعریف 100 تایمر با بازه های متفاوت در روز های مختلف هفته برای هر یک از چهار خروجی آن می باشد.

  1. مجهز به صفحه نمایشگر دما، ولتاژ، وضعیت کلید ها و ….

علاوه بر قابلیت گزارش گیری وضعیت دما، ولتاژ، جریان و … با بهره گیری از اپلیکیشن، موارد یاد شده قابل مشاهده بر روی LCD دستگاه می باشد.

نکته بسیار مهم و حائز اهمیت در مورد محصول این است. که برای نصب مرکز کنترل نیاز به هیچگونه کنده کاری و سیم کشی مجدد نبوده و این دستگاه قابلیت نصب شدن در کلیه ساختمان ها را دارد.

جهت دریافت نرم افزار مرکز کنترل F400 فراهوش. به صفحه برنامه موبایل، جهت دریافت راهنمای نصب ، به صفحه راهنمای نصب و همچنین جهت آشنایی بیشتر با محصول به صفحه کاتالوگ محصولات مراجعه فرمایید.

جهت استعلام قیمت مرکز کنترل خانه هوشمند پیامکی، ثبت سفارش و طرح هرگونه سوال با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز جهت کنترل و تنظیم مقدار گاز و هدایت آن به مشعل، مطابق با استاندارد G4 بوده و قابلیت کنترل وسایل گاز سوز را به صورت اتوماتیک و یا از راه دور دارا می باشد. جنس بدنه این شیر برقی گاز از آلومینیوم تهیه شده و در ابعاد 70*150 میلی متر تولید می شود. ولتاژ کاری این محصول 12 ولت از نوع DC بوده و به صورت روکار نصب می شود.

شیر برقی آب یا شیر الکتریکی آب

شیر برقی آب و یا شیر برقی آبیاری، بوسیله جریان الکتریکی، عبور جریان آب درون لوله را کنترل می کند و جهت اتوماسيون سيستم هاي آبياري و فضاهاي سبز خانگي و مصارف صنعت آبیاری و آبرسانی به کار می رود.

اگر پورت های ورود و خروج شیربرقی در مجموع دو عدد باشد، عملکرد به شکل قطع و وصل صورت خواهد گرفت. شیر برقی ها کاربرد های وسیعی در صنایع، کشاورزی و حتی مصارف خانگی دارند و در مواردی مانند قطع و وصل جریان، ترکیب دو جریان، به همراه مواردی مانند اتوماتیک پمپ آب خانگی و… از آن استفاده می شود.

شیر برقی ها قابلیت اطمینان و کارکرد را در سیستم لوله کشی بالا برده و دارای سرعت عمل قابل توجهی می باشند. سرعت و امنیت کاری شیربرقی ها در مقابل شیرهای مکانیکی موجب شده تا در صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

شیر برقی ها به همراه ماژول شیربرقی آب و گاز فراهوش، به راحتی می توانند با سناریو دادن از طریق اپلیکیشن فراهوش، به صورت کاملا هوشمند کنترل شوند و برنامه بپذیرند.

پریز هوشمند

 پریز هوشمند سیم کارتی فراهوش، یک پریز هوشمند ایرانی است که با اتصال سیمکارت به آن و نصب اپلیکیشن فراهوش، شما قادر خواهید بود:

از کاربردهای پریز هوشمند فراهوش با 6 خروجی قابل کنترل می توان به موارد زیر اشاره داشت :

مناسب برای مدیریت و کنترل وضعیت

و هزاران سیستم دیگر که می توانید بوسیله این دستگاه و قطع یا وصل برق پریزهای آن، برق ورودی آن ها را کنترل یا مدیریت کنید.

سایر موارد

در کل میتوان انواع لوازم برقی مانند فن یا پنکه، هواکش یا تصفیه هوای معمولی. بخاری یا هیتر کوچک. آژیر یا بلندگوی برقی، رادیو یا تلویزیون و ویدیو. چراغ یا لامپ، پروژکتور و لوستر، روشنایی تابلوی تبلیغاتی یا محوطه، شارژر و آداپتور. تهویه یا کولر آبی کوچک، درب پارکینگ یا کرکره برقی کوچک. مودم، دوربین مداربسته و دزدگیر. پمپ آب یا دینام کوچک یا شیر برقی و تایمر آبیاری برقی را به هر کدام از پریزهای. این دستگاه وصل کرده و از راه دور حتی از شهر دیگر برق ورودی به آن وسیله را قطع یا وصل کنید.

همچنین میتوان به پریز این دستگاه لامپ متصل نمایید، تا در هر زمان، حتی از شهر دیگر آن لامپ را روشن و یا خاموش کنید و تایمر بر روی پریز تنظیم کنید تا در ساعت خاصی روشن و در زمان تعیین شده خاموش شود (جهت جلوگیری از سرقت با تصور اینکه شخصی در آن محل است که چراغها روشن یا خاموش می شوند).

امنیت این دستگاه نیز بسیار بالاست بطوریکه پس از ثبت شماره موبایل مدیر در اپلیکیشن و دستگاه، به تماس های وارده از شماره های ناشناخته پاسخ داده نمیشود. تماس ها ریجکت شده و با بوق اشغال مواجه می شوند و فقط به پیامک های وارده از طرف شماره موبایل مدیر یا کاربران دیگری که توسط مدیر ثبت شده اند پاسخ داده خواهد شد. مدیر میتواند تا 50 کاربر با شماره موبایل های مختلف برای دستگاه تعریف کند.

روش استفاده از پریز هوشمند فراهوش در طراحی و اجرای خانه هوشمند

  1. اپلیکیشن دستگاه را طبق برگه راهنمای فارسی از صفحه برنامه موبایل دانلود و روی موبایل خود نصب کنید.
  2. سیم کارت در اندازه اصلی را داخل شکاف سیم کارت دستگاه قرار دهید.
  3. دستگاه را روشن کنید.
  4. صبر کنید تا مرحله لودینگ تمام شده و سیستم دستگاه بالا بیاید. آیکون سیگنال نیز نشان از آنتن دهی داشته باشد.
  5. اپلیکیشن را روی گوشی خود اجرا کنید.
  6. بخش تعریف مدیر را انتخاب کنید.
  7. یک نام دلخواه برای دستگاه موردنظر بنویسید (بعنوان مثال پریز مغازه).
  8. شماره موبایل خودتان یا هر شماره دیگری که میخواهید به عنوان مدیر اصلی دستگاه باشد را در سطر دوم بنویسید.
  9. شماره موبایل سیم کارتی که داخل دستگاه قرار داده اید را در سطر سوم بنویسید.
  10. پس از ثبت این مرحله، شما میتوانید در دستگاه، درخواست مدیریت و کنترل خود را انجام دهید.

خصوصیات پریز 6 راهی هوشمند فراهوش که در طراحی و اجرای خانه هوشمند موثر است

ترموستات هوشمند لمسی

ترموستات لمسی ، در دو مدل ساده و هوشمند و مناسب استفاده برای فن کویل و داکت اسپلیت وسیله ای جهت کنترل سیستم سرمایشی و گرمایشی ساختمان ها می باشد. ترموستات فراهوش، با قابلیت برنامه ریزی این امکان را به کاربر می دهد. با تعریف برنامه زمانی معین دمای ساختمان و دستگاه های سرمایشی و گرمایشی را کنترل نماید. با داشتن دو حالت زمستانی و تابستانی، قابلیت کنترل دما در بازه 16 تا 32 درجه را فراهم نموده است.

این امر باعث افزایش کاربری محصول می باشد. به کمک این کلید لمسی، شما می توانید از طریق اینترنت و با اپلیکیشن خانه هوشمند فراهوش، از هر جایی که هستید دمای ساختمان را کنترل و حتی دستگاه های سرمایشی و گرمایشی را خاموش و یا روشن کنید.

ساختار کلید لمسی ترموستات فراهوش

ترموستات لمسی فن کویل و داکت اسپلیت ، دارای پنل شیشه ضد خش می باشد که خیال شما را از خش دار شدن و تغییر در ظاهر و زیبایی ترموستات در دراز مدت راحت می کند. کلید لمسی نقش بسزایی در طراحی و اجرای خانه هوشمند دارد.

علاوه بر این حساسیت صفحه لمسی به گونه ای تنظیم شده است که حتی با لمس کردن کلید توسط کودکان نیز عملیات مورد نظر انجام می شود و همچنین محل های لمس متناسب با ابعاد انگشت انسان طراحی شده است. رویه استفاده شده برای کلید لمسی ترموستات از جنس کریستال شفاف و ضدخش است.

کلید هوشمند ترموستات فراهوش، هم می تواند یک کلید لمسی ریموت دار باشد که بوسیله ریموت و یا اپلیکیشن فراهوش و توسط تلفن همراه کنترل شود و هم می توان به صورت لمسی آن را کنترل نمود. این کلیدها با داشتن ظاهری زیبا و شیک می تواند در منزل یا محل کار شما جایگزین کلیدهای قدیمی شده و جلوه خاصی به فضای شما ببخشد.

کلید لمسی ترموستات هوشمند دارای بدنه ای مربع شکل است که روی صفحه آن محل لمس تعبیه شده است. جهت مشاهده بهتر کلید در تاریکی و همچنین کنترل عملکرد کلید، نور پس زمینه در قسمت لمسی کلید تعبیه شده است. از جمله ویژگی های جذاب دیگر این کلید قابلیت نصب در قوطی کلیدهای سنتی است که می توانید این کلید لمسی هوشمند زیبا را در خانه های در حال ساخت یا محل های در حال استفاده (از پیش ساخته شده) نصب کنید.

اکسس کنترل لمسی کارتی

اکسس کنترل لمسی کارتی یکی از انواع سیستم های کنترل تردد می باشد. اکسس کنترل یا سیستم کنترل تردد به دستگاهی گفته میشود که ورود افراد به داخل یک مکان را کنترل می کند و به کسانی که مجوز ورود دارند اجازه ورود می دهد. عملکرد اکسس کنترل ها متنوع می باشد و به صورت رمز، کارت، اثرانگشت، تشخیص چهره و … است.
اکسس کنترل ها بعد از شناسایی افراد مجاز ،قفل برقی درب را فعال کرده و درب باز می شود. دستگاه های اکسس کنترل با کیفیت و تنوع زیادی در بازار وجود دارند و معمولا تفاوت آنها در پلاستیکی بودن و یا فلزی بودن جنس بدنه و کلیدها و ضد آب بودن و نبودن آنها می باشد.
اگر از اکسس کنترل به صورت رمز استفاده می کنید حتما از دستگاه هایی با بدنه و دکمه فلزی استفاده کنید تا طول عمر بیشتری داشته باشند. اگر هم از کارت استفاده میکنید فلزی یا پلاستیکی بودن اکسس کنترل تفاوت چندانی ندارد.
برای مکان هایی که امکان برخورد آب با اکسس کنترل وجود دارد از دستگاه های کنترل تردد ضد آب استفاده کنید. پشت این دستگاهها توسط رزین پوشانده شده که امکان ورود آب به داخل دستگاه را از بین می برد. همچنین دکمه های این دستگاه نیز توسط یک لایه لاستیک عایق شده است. یک کابل نیز از دستگاه بیرون آمده که تغذیه و رله های دستگاه می باشد.

خروجی اکسس کنترل

خروجی اکسس کنترل به صورت یک رله است، که با اتصال یکی از این پایه ها به قفل برقی به صورت مدار می توان برق را به قفل رساند. برخی از اکسس کنترل ها نیز به صورت مستقیم جریان ۱۲ ولت را به قفل ارسال می کنند.
یکی دیگر از تفاوت های دستگاه های اکسس کنترل تعداد کاربر آن می باشد. که باید درهنگام خرید آن دقت کنید. تعداد کاربرانی که دستگاه میتواند ثبت کند با خواسته شما مطابقت داشته باشد. درصورتی که نیاز به داشتن گزارش از ورود و خروج افراد دارید. میتوانید از اکسس کنترل هایی که قابلیت اتصال به شبکه و حافظه دار هستند استفاده کنید. این دستگاه های کنترل تردد ورود و خروج را ثبت کرده و شما میتوانید با اتصال این دستگاه به کامپیوتر و نصب نرم افزار اکسس کنترل گزارشی از ورود و خروج داشته باشید. البته تفاوت قیمتی اکسس کنترل های حافظه دار با مدل هایی که فقط دربازکن هستند. زیاد بوده ولی امکاناتشان نیز بیشتر است.سیستم کنترل در طراحی و اجرای خانه هوشمند
اکسس کنترل لمسی کارتی دارای صفحه کلید تاچ بوده و ظاهری زیبا و شکیل برای محیط به وجود می آورد. این دستگاه برای کنترل تردد از رمز، کارت و تگ پشتیبانی می کند . اکسس کنترل لمسی کارتی، قابلیت تعریف کاربر به تعداد 1000 عدد به صورت کارتی و یا کلید تگ را دارا می باشد.
در اکسس کنترل لمسی کارتی قابلیت خواندن کارت از فاصله 3 سانتی متری فراهم می باشد. نسبت به ریموت ها و سیستم های متداول امنیت بالاتری دارد.
قیمت مناسب اکسس کنترل لمسی کارتی، ظاهر زیبا و سهولت در استفاده، از جمله مزایای این دستگاه می باشد.
این سیستم کنترل تردد قابلیت اتصال به پنل زنگ آپارتمان را داراست و کلیه هزینه های مربوط به مغزی قفل را به دلیل عدم تماس فیزیکی حذف می کند.

قفل درب برقی در طراحی و اجرای خانه هوشمند 

قفل مقابل برقی یک دستگاه کنترل دسترسی است که برای درب‌ها استفاده می‌شود. جایگزین لبه ثابت (نصب شده بر روی چارچوب) قفل‌های معمولی می‌شود. قفل مقابل برقی یک زبانه سطح شیبدار را به زبانه درب ارائه می‌دهد. تا در زمان بسته شدن آن، درب به راحتی بسته شده و زبانه وارد قفل شود. زبانه قفل با توجه به دستورالعمل با استفاده از اثر انگشت، کارت کنترل دسترسی و … از حالت قفل درآمده و اجازه می‌دهد کاربر بدون استفاده از حالت مکانیکی دستگیره درب را باز کند.

این قفل وابستگی به دستگیره قبل خود را ندارد و روی چارچوب درب ها چپ گرد و راست گرد فلزی، آلومینیومی، ضد سرقت و چوبی قابلیت نصب دارد. قفل مقابل برقی بدون کمترین صدا می باشد و فشار تا وزن 400 کیلوگرم را تحمل می کند.

قفل مقابل برقی جهت باز کردن درب می تواند از آیفون تصویری ریموت. اکسس کنترل و حتی تگ های درب بازکن فرمان بگیرد. پس از نصب قفل مقابل برقی می توان آن را به یک شستی و یا دستگاه ریموتی و حتی دستگاه اکسس کنترل متصل کرد. این اتصال به صورت بسیار ساده می باشد. برای این کار می بایست خروجی رله این دستگاه ها را مستقیما به قفل مقابل برقی  وصل کرد. تا پس از فشردن شستی و یا فشردن ریموت کنترل  و یا شناسایی از طریق دستگاه های کنترل تردد درب باز گردد.

رسیور درب بازکن در طراحی و اجرای خانه هشومند

رسیور درب بازکن فراهوش، در واقع یک ماژول با ابعاد 2×2×3 سانتی متر می باشد. که به سادگی به انواع قفل های برقی مانند مقابل برقی، قفل حیاطی. انواع اکسس کنترل ها ، آیفون ها و حتى قفل های ساده متصل می شود. امکان کنترل آن به وسیله ریموت را فراهم می کند. این رسیور، کوچک ترین رسیور موجود در بازار می باشد که همین ویژگی آن باعث می شود به سادگی در بدنه ی انواع قفل و یا درون منبع تغذیه جای گیرد.

رسیور درب بازکن هوشمند

مقاوم بودن و امنیت قفل

قابلیت تحمل فشار نیرویی معادل 400 کیلوگرم. این قفل مغزی را در برابر هرگونه نیروی خارجی برای ورود به منزل یا محل کار مقاوم ساخته است. و قابلیت های اتصال به دستگاه های امنیتی. دیگر خیال خریدار محصول را بابت امنیت این قفل تضمین می کند. همچنین بدنه کاملا استیل از نفوذ مته های فولادی که دزدها برای نفوذ در قفل ها استفاده می کنند. تا قفل را براحتی باز کنند دشوار کرده که امنیت منزل شما را تضمین میکند.

چرا طراحی و اجرای خانه هوشمند؟

زندگی در دنیای امروز بسیار متفاوت است. پس منطقی است که راه حل های ما هم در این دنیای مدرن، متفاوت باشد. خانه هوشمند مزیت های زیادی برای ساکنانش دارد. مهمترین این مزیت ها را می تواند در ۴ دسته اصلی جای داد: