ایده ­های برتر 2023 برای دکوراسیون و بازسازی حمام

دکوراسیون و بازسازی حمام

آیا به دنبال روش­هایی هستید که حمام خود را مطابق آخرین سبک طراحی مدرن و به روز کنید؟ اگر حمام شما دارای سبک مدرن است – چه خانه‌های روستایی مدرن، خانه‌های مینیمالیسم مدرن، و چه طراحی‌های مدرن میانه قرن بیستم – ممکن است تعجب کنید که چه سبک­های جدیدی با این پالت­ها سازگاری بهتری دارند. از آنجایی که کار ما به اشتراک­گذاری جدیدترین مشخصه­ ها و دکوراسیون مورد تقاضا در طراحی خانه مدرن است، یک دستورالعمل مفید برای روند مدرن حمام برای سال 2023 تهیه کرده ­ایم. به این ترتیب، همانطور که در فکر به روز رسانی دکوراسیون یا بازسازی حمام خود هستید، می‌توانید روندهایی را انتخاب کنید که کاملاً با سبکی که قبلاً ایجاد کرده‌اید هماهنگ و تکمیل شود.  معمولا در بازسازی خانه از جمله مهمترین بخش های آن بازسازی سرویس بهداشتی و یا حمام می باشد.

در این متن سه روند داخلی برای سه سبک مختلف حمام مدرن، از جمله حمام خانه‌های روستایی مدرن، خانه‌های مینیمالیسم مدرن، و طراحی‌های مدرن میانه قرن بیستم آورده شده است.

ایده های برتری برای دکوراسیون و بازسازی حمام در 2023

روندهای داخلی برای حمام خانه‌های روستایی مدرن

تمام چیزی که در مورد جذابیت خانه ­های روستایی می ­توان به آن اشاره کرد، نشانه ­هایی از یک اقامتگاه روستایی ساده با طراحی شیوه­ های معاصر است. در سال 2023، روزنمایی داخلی متعددی وجود دارد که می­ توانید به راحتی از آنها به منظور مدرن سازی حمام خانه روستایی خود استفاده کنید:

استفاده از چوب در دکوراسیون و بازسازی حمام

لحاظ کردن چوب در هر قسمت از حمام، محیطی زیبا و طبیعی در حمام شما ایجاد می ­کند و دستیابی به آن نیز آسان است! این که شما یک دیوار چوبی ایجاد ­کنید، یا روکاری روشویی خود را با یک میز چوبی انجام ­دهید، این نوع ویژگی زمانی که با مولفه ­های ساده مانند پارچه ­های با رنگ­ های سفید یا کرم ست شود، عالی به نظر می­رسد.

مزین کردن یک روشویی با سبک روستایی

روشویی شما می­ تواند فضا را یکنواخت نشان دهد، و ادغام آن با یک روشویی به سبک روستایی راهی عالی برای به نمایش گذاشتن فضای خانه روستایی مدرن است. انتخاب روشویی‌هایی با درهای کشویی و بدون قفسه، راهکارهای جذابی برای گذاشتن اشیا ارائه می ­دهد، در حالی که همچنان ظاهر مدرن و زیبای خود را حفظ کرده است.

لحاظ کردن ریزه­ کاری ­های با رنگ مشکی

روند نهایی که در بسیاری از طراحی­ های مدرن حمام خانه ­های روستایی دیده می­ شود شامل لحاظ کردن ریزه­ کاری­ های مشکی با عناصری مانند شیرآلات روشویی، تجهیزات روشنایی، شیرآلات سینک و گیره­ های نگهدارنده حوله است. انتخاب دسته ­های کشوی مشکی مسطح، به خصوص زمانی که روشویی یا کابینت سفید دارید، یک جلوه گرافیکی شفاف و مدرن با تضاد (در رنگ) زیاد ایجاد می ­کند.

ایده ­های طراحی برای حمام مینیمالیستی مدرن

سبک مینیمالیستی مدرن با وسایل براق و دکوری کم، زیبایی و کارایی را با پالت‌های رنگی و هنری ساده و ظریف به حداکثر می‌رساند. ترندهای مدرن حمام با الهام گرفتن از اسکاندیناوی ­ها در هر فضای مینیمالیستی فوق العاده به نظر خواهند رسید:

انتخاب روشویی شناور

یکی از ویژگی‌های کتمان ناپذیر حمام مینیمالیستی مدرن، روشویی جذاب و منحصر به فرد است. انتخاب یک روشویی شناور مانند این کابینت دیواری آبی مدرن نه تنها خیلی منحصر به فرد است، بلکه به روند مینیمالیستی با خطوط تمیز و مدرن کمک می ­کند.

نصب نورپردازی ساده

اگر حمام مدرن شما پر از آینه است، بسیار مهم است که نوری را انتخاب کنید که فضای مینیمالیستی را حفظ و تکمیل کند. یکی از جالب­ ترین سبک­ های نورپردازی برای فضای مدرن مینیمالیستی در سال 2023،‌ لامپ­ های دیوارکوب رشته ­ای است که نور ملایم و محیطی را از طریق چراغ­ های شیشه ­ای کنسرو مانند می­ تاباند. با این چراغ ­های دیوارکوب­ که دورتادور آینه­ کار گذاشته می ­شوند، به نورپردازی شما جلوه سنتی و در عین حال اسکاندیناویایی می ­دهد.

به کارگیری یک دوش به سبک باز[1]

یک راه آسان برای از بین بردن بی ­نظمی و شلوغی محیط این است که دوش خود را به گونه­ ای بازسازی کنید که نیازی به پرده دوش، وان یا دیوار دیگری نباشد. استفاده از یک دوش به سبک باز با درب کشویی بدون چارچوب برای یک حمام مدرن مینیمالیستی ایده ­آل است. حداقل­ ترین کار این است که حمامی بسازید که در آن هیچ در یا محفظه ­ای وجود نداشته باشد، که برای ساخت این نوع حمام فضاهای بزرگتر با سیستم گرمایش و گردش هوای کافی توصیه می­ شود.

نکات داخلی برای حمام­ه ای مدرن میانه قرن بیستم

در نهایت، اگر حمام شما به سبک میانه قرن بیستم و مدرن است، سبک­ ها و روندهای مختلفی در سال 2023 به کار گرفته خواهند شد که در آن از رنگ‌های ملایم، اشکال گرافیکی و ترکیبی از مواد طبیعی و مصنوعی که مشخصه این سبک هستند، استفاده می ­شود.

ایجاد دیوارهایی با طرح­ های هندسی در دکوراسیون و بازسازی حمام 

اشکال هندسی یا کاشی‌های به کار رفته در دیوارهای حمام، راهی عالی برای ایجاد جذابیت بصری است که مکمل حس مدرن میانه قرن بیستم است. اینکه در حمام خود یک دیوار کانونی[2] ساخته شده از کاشی داشته باشید، و یا تصمیم دارید هر چهار دیوار فضا را کاشی کاری کنید، کاشی­ های مستطیلی یک انتخاب­ مناسب در تکنیک طراحی مدرن است.

لحاظ کردن روشویی چوبی دارای رنگ گرم[3]

چوب قهوه ­ای گرم یکی از متداول­ترین شاخص­ ها در هر خانه مدرن میانه قرن بیستم است، پس چرا یک روشویی چوبی گرم را به عنوان نقطه کانونی حمام خود در سال 2023 انتخاب نکنید؟ این نوع روشویی با کفپوش یا وسایل خانگی سفید تضاد خوبی دارد و عنصر طبیعی (یعنی چوب) را که جزء اصلی این تکنیک طراحی است، در کانون توجه قرار می­ دهد.

نصب آینه­ های مستطیلی با قاب چوبی

روش دیگری که می­ توانید مواد طبیعی را در حمام مدرن میانه قرن بیستم خود بگنجانید، این است که به آینه­ های خود ظاهری چوبی بدهید. یا با تعبیه قاب­ های چوبی به آینه­ های خود، یا با نصب آینه­ های جدید که دارای چهارچوب چوبی هستند، می­ توانید با ادغام آینه­ های مستطیلی یک زیبایی طبیعی ایجاد کنید که حالت گرافیکی و مربعی نیز داشته باشد.

منبع: سایت دکور پلنت

[1] دوش‌هایی که فاقد هر نوع درب سنتی هستند

[2] ( در معماری داخلی ) دیوار کانونی، دیوار تاکیدی، دیواری که نسبت به سایر دیوار های موجود در فضا طراحی، رنگ و بافت خاص و متفاوتی دارد.

[3] چوب هایی با ته رنگ گرم زرد یا قرمز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات محبوب