نمایندگی چینی بهداشتی پارس سرام

توالت فرنگی پارس سرام

نمایندگی چینی بهداشتی پارس سرام در تهران و البرز و شیراز و اصفهان و… و نمایندگی توالت فرنگی گلسار و مروارید و نمایندگی راسان.

برای مشاوره و تامین محصولات چینی بهداشتی پارس سرام با بهترین قیمت و تضمین کیفیت با آی بس تماس بگیرید. خط ویژه 91018986-021

برای مشاهده محصولات چینی پارس سرام کلیک کنید.

برای دریافت کاتالوگ محصولات پارس سرام و لییست قیمت محصولات پارس سرام با ما تماس بگیرید.

نمایندگی چینی بهداشتی پارس سرام

 کارخانه چینی بهداشتی پارس سرام به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده چینی بهداشتی و با به کارگیری توان بالقوه بخشهای طراحی، هنری، خلاقیت، تکنیک، آزمایشگاهها و بخش ویژه کنترل کیفی در زمینه تولید و ساخت انواع قطعات چینی بهداشتی در حاشیه جنوب شرقی تهران در سال ۱۳۴۶ توسط متخصصان ایتالیایی احداث گردید که توانسته با تنوع محصولات و کیفیت معقول همچنان در اولویت خرید مصرف کنندگان نهایی باشد.

 محصولات چینی بهداشتی پارس سرام

توالت فرنگی، توالت زمینی، روشویی با پایه، روکابینتی و…. که در ادامه به بررسی تنوع و مدل های این شرکت می پردازیم. چینی بهداشتی پارس سرام جزو قدیمی ترین و بزرگترین تولیدکنندگان محصولات چینی بهداشتی در ایران است. با توجه به سابقه فعالیت این شرکت، این شرکت در تنوع طراحی و کیفیت لعاب و عملکرد خوبی دارد. در گروه محصولات مختلف تنوع مناسبی در بازار دارد که در ادامه به بررسی این مدل ها و تنوع آن ها در گروه محصولات توالت زمینی، روشویی با پایه و روکابینتی می پردازیم. بهتر است محصولات این شرکت را از نمایندگی های چینی بهداشتی پارس سرام تهیه شود تا در زمان بروز مشکل واحد خدمات مشتریان در اسرع وقت مشل مذکور را برطرف نمایند.

پارس سرام به عنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده چینی بهداشتی در ایران با تولید بیش از ۱۵۰ طرح زیبا و متنوع در تمامی محصولات از جمله انواع توالت فرنگی، روشویی، توالت زمینی و محصولات خاص صادراتی، رکورددار تنوع بی نظیر محصول در بازار به شمار می رود. پارس سرام با توجه به شناخت نیاز بازار در سال های اخیر اقدام به تولید محصولات رنگی کرده است.
این شرکت با طراحی و تولید محصولات متنوع از نظر فرمی و عملکردی، تمامی سلایق مشتریان داخلی و برون مرزی خود را ارج می نهد.

نمایندگی چینی بهداشتی پارس سرام در تهران – کارخانه پارس سرام ، در جنوب شرقی استان تهران – کیلومتر 23 جاده ورامین (قرچک) ورامین، در سال1346  براي پاسخگويي به نياز فزاينده محصولات در حوزه چيني‌آلات بهداشتي به ثبت رسيد و در سال 1372 مورد بهره‌برداري قرار گرفت . با كسب موفقيت در بازار، پروژه‌هاي توسعه و افزايش ظرفيت بصورت پي در پي و در چند فاز مورد بهره‌برداري قرارگرفتند..

توالت فرنگی پارس سرام پارس سرام

کیفیت ، رمز ماندگاریست

توان تولیدات وسيع و گوناگون در مدلهای متنوع از قبیل روشویی کابینتی، توالت های فرنگی، زیرسنگی، توالت های زمینی ایرانی و انواع روشویی و پایه در سایزهای مختلف در این واحد بزرگ ۱۴۲۰۰ تن بوده که با شعار (کیفیت رمز ماندگاریست) توانسته است بخش وسیعی از تولیدات خود را ضمن عرضه به بازارهای داخلی به کشورهای مختلف صادر نماید.

افتخارات این واحد بزرگ تولیدی، اتکاء به دانش فنی روز و نگرش به آخرین تحولات صنایع چینی بهداشتی جهان و دریافت چندین الوح و انتخاب واحد نمونه از طرف وزارت صنایع و معادن ایران و واحد نمونه صادراتی بوده که توانسته با حضوری مداوم در عرصه بازارهای داخلی و خارجی محصولات خود را ارائه نماید.

شرکت پارس سرام در سال ۱۳۹۳ سال حماسه اقتصادی با اتکاء به خداوند متعال و همت و تلاش پرسنل تلاشگر خود موفق به شکستن رکورد تولید سیفون یک تکه به تعداد 10000 عدد در ماه گردید که این افتخار شعار پارس سرام با عنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده چینی بهداشتی در کشور را بیش از پیش نمایان می سازد. نمایندگی چینی بهداشتی پارس سرام در سرتاسر کشور گسترش یافته است.

محصولات چینی بهداشتی پارس سرام

محصولات چینی بهداشتی پارس سرام به عنوان محصولات با قیمت متوسط در بازار شناخته شده است. محصولات این برند با توجه به قیمت متوسط آن دارای کیفیت مطلوبی است و این امکان را به مصرف کنندگان می دهد که با بودجه پایین بتوانند محصولات متناسبی را خریداری کنند. در ادامه این بخش به بررسی محصولات مرتبط با چینی بهداشتی پارس سرام می پردازیم. با بررسی انواع محصولات می توانید انتخاب بهینه داشته باشید و خرید خود را از نمایندگی پارس سرام انجام دهید. گروه محصولات مختلفی را پارس سرام به بازار عرضه می کند.

آی بس

آی بس فروشگاه هوشمند محصولات چینی بهداشتی – نمایندگی محصولات چینی بهداشتی پارس سرام – توالت فرنگی و سایر محصولات را با بالاترین تخفیف و بهترین قیمت ها در آی بس تهیه کنید. ما در آی بس با تشکیل تیمی از کارشناسان در زمینه بازار و همچنین سال ها تجربه در بخش تولید و عرضه محصولات چینی بهداشتی، تمام سعی خود را برای عرضه برترین برندهای چینی بهداشتی به مصرف کنندگان دارد.

بورس توالت فرنگی و چینی بهداشتی در تهران عمدتا در دو بازار خیابان بنی هاشم در شرق تهران و شیراز جنوبی در مرکزتهران می باشد. خیابان شیراز جنوبی توالت های فرنگی و روشویی و کابینت های لوکس تر و گرانتری را می توانید پیدا کنید. در بازار بنی هاشم محصولات با قیمت مناسب تر و عمدتا ایرانی را می توانید پبدا کنید.

آی بس فروشگاه هوشمند محصولات چینی بهداشتی

گروه ما در آی بس با تشکیل تیمی از برترین کارشناسان و متخصصان در زمینه چینی بهداشتی که هرکدام از اعضای تیم سال های طولانی در امر تولید و بازار محصولات چینی بهداشتی تجربه دارند. هدف و تعهد ما شناسایی نیاز مشتریان و برآورده کردن نیاز آن ها با توجه به تولیدات و محصولات چینی بهداشتی در بازار می باشد. آی بس با ارتباط تنگاتنگ با تمامی نمایندگی چینی بهداشتی پارس سرام در تهران و شهرستان ها کیفیت و قیمت محصولات ارائه شده را تضمین می کند. پیشنهاد ویژه آی بس به شما مشاوره و همفکری با مشاورین و متخصصین ما در آی بس پیش از -هر گونه خرید و تصمیم گیری می باشد. مشاورین ما به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته آماده پاسخگویی به شما می باشند.

محصولات پارس سرام را می توانید از فروشگاه های معتبر و همچنین نمایندگی های رسمی این شرکت در بازارهای اصلی از جمله بنی هاشم و خیابان شیراز تهران و همچنین سایر شهرستان ها تهیه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *