نصب فلاش تانک توکار توالت ایرانی

نصب فلاش تانک توکار توالت ایرانی

نصب فلاش تانک توکار توالت های ایرانی و یا همان توالت زمینی از جمله دغدغه هایی است که امروزه در هنگام خرید و تهیه فلاش تانک مورد توجه قرار می گیرد. همان گونه که از نام این محصول مشخص است، فلاش تانک توکار داخل دیوار کار گذاشته می شود و تنها صفحه کلید آن بیرون از کار اجرا می شود. در این مقاله می خواهیم با بررسی عوامل مختلف و شرایط نصب فلاش تانک توکار این موارد را بررسی کنیم. در سال ها گذشته فلاش تانک های توکار معمولا برای توالت فرنگی وال هنگ و یا همان دیواری مورد استفاده قرار می گرفت. اما امروزه با توجه به گسترش سیستم های مکانیزه و مدرن در سرویس های بهداشتی از این مدل فلاش تانک ها برای توالت های ایرانی و یا همان زمینی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

فلاش تانک توکار توالت ایرانی

فلاش تانک همانطور که مشخص است، برای تخلیه آب با فشار در توالت ایرانی و یا زمینی استفاده می شود. و فلاش تانک توکار همانطور که از نام این محصول مشخص است “فلاش تانک توکار “به فلاش تانک هایی گفته می شود که داخل دیوار و قبل از کاشی کاری نصب می شود و به وسیله ای شاسی و یا کلید فلاش تانک که روی دیوار قرار می گیرد استفاده می شود. برای فلاش تانک توکار باید تمامی لوله کشی های فلاش تانک نیز توکار و یا زیر کار انجام شود.

فلاش تانک توکار ایرانی عملکرد مشابه فلاش تانک های معمول دارند با این تفاوت که تمامی تجهیزات آن داخل دیوار کار گذاشته شده و تنها کلید و یا همان شاسی آن بیرون از دیوار است و نمایان است. برندهای مطرحی در بازار از جمله شودر، راسان، ایمن آب، سنی پلاستیک، فلاش تانک ایران و… امروزه فلاش تانک توکار برای وال هنگ و توالت ایرانی تولید و به بازار عرضه می کنند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

نصب فلاش تانک توکار 

پیش از هر اقدامی باید توجه داشت که نصب فلاش تانک توکار ایرانی پیش از کاشی کاری و اتمام کار انجام می شود. در صورتی که بخواهیم در بازسازی ها این مدل محصول استفاده کنیم، حتما باید جایگاه آن تعبیه شود. برای نصب فلاش تانک توکار زمینی بسته بندی فلاش تانک را باز کرده و روی زمین قطعات را روی فلاش تانک نصب می کنید.

فیلم آموزش نصب فلاش تانک توکار توالت های ایرانی

فیلم آموزشی نصب فلاش تانک توکار در توالت های ایرانی و یا همان زمینی. در صورتی که نیاز به مشاوره داشتید و سوالی در رابطه با انواع فلاش تانک های توکار توالت ایرانی داشتید، می توانید با مشارین آی بس و تلفن اختصاصی 91018986 -021 تماس حاصل فرمایید.

آی بس 

آی بس با تشکیل تیمی از متخصصان و کارشناسان در زمینه محصولات چینی بهداشتی و شیرآلات و سایر تجهیزات خانه و آشپزخانه، سعی بر آن دارد تا بهترین محصولات و تجهیزات را با بهترین قیمت و اصالت محصولات به مشتریان عرضه نماید. همچنین آی بس با همکاری برترین تکنسین ها در زمینه نصب و راه اندازی و حتی بازسازی و.. سعی دارد برترین خدمات را به مشتریان عرضه نمایند.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *