ابعاد و اندازه توالت فرنگی استاندارد

ابعاد توالت فرنگی استاندارد

ابعاد و اندازه توالت فرنگی استاندارد از جمله عواملی است که در هنگام خرید باید مورد توجه قرار گیرد. در این مقاله سعی بر آن داریم تا ابعاد استاندارد یک توالت فرنگی در برندهای و مشخصه های آن در برندهای مختلف از جمله مروارید، گلسار، چینی کرد و… را بررسی نمائیم. به طور کلی می توان گفت که در توالت فرنگی چند مورد مربوط به ابعاد می باشد که هنگام خرید باید به آن توجه کرد، اولین مورد اندازه آکس می باشد، مورد بعد طول آن می باشد که بایستی متناسب با فضای سرویس بهداشتی باشد و همچنین اندازه نشینمن که متناسب با اعضای خانواده که از آن استفاده می کنند باشد. در این مقاله به بررسی ابعاد و اندازه توالت فرنگی های استاندارد موجود در بازار می پردازیم.

ابعاد و اندازه توالت فرنگی استاندارد

ابعاد و اندازه توالت فرنگی برمبنای نوع آن باید بررسی شود. توالت فرنگی در انواع یک تکه، دو تکه و وال هنگ در بازار موجود می باشد. با توجه به اینکه از توالت فرنگی یک تکه بیشتر از مدل های دیگر استفاده می شود، در این مقاله ابعاد مرتبط با توالت فرنگی یک تکه را بررسی می کنیم. این شاخصه نقش مهمی در انتخاب و خرید ان دارد. ابعاد توالت فرنگی بایستی به نحوی باشد که در ابتدا متناسب با فضای سرویس بهداشتی و یا حمام باشد. این مشخصه نقش مهمی در تعیین قیمت نیز دارد. در رابطه با ابعاد توالت فرنگی 4 شاخص معمولا مورد بررسی قرار می گیرد که عبارتند از:

  • اندازه سایز آکس توالت فرنگی
  • اندازه طول توالت فرنگی
  • اندازه عرض توالت فرنگی
  • اندازه ارتفاع نشینمن

سایز دیگری که ممکن است مورد بررسی قرار گیرد اندازه ارتفاع مخزن باشد. در گذشته معمولا ارتفاع مخزن توالت های فرنگی کوتاه بود اما امروزه سایز مخزن با توجه به اینکه طرح ها مدرن تر شده است و با افزایش ارتفاع شکیل تر می شوند، سایز آن بزرگتر شده است. با بررسی شاخصه های مهم در یک محصول می و انتخاب بهینه از مدل های موجود در بازار می توان علاوه بر استفاده بهینه از فضای موجود خود در بلند مدت رضایتمندی خود را بیشینه کرد.

توالت فرنگی یک تکه

همانطور که از نام آن مشخص می باشد، توالت فرنگی یک تکه به نوعی از این محصول گفته می شود که کل آن به صورت یک تکه است و مکانیزم تخلیه نیز داخل آن تعبیه شده باشد. اغلب محصولات موجود در بازار از این گروه محصول می باشد.

  • طول توالت فرنگی یک تکه معمولا بین 53 تا 75 سانتی متر می باشد.
  • عرض توالت فرنگی کوچکتر از 50 سانتی متر می باشد.
  • ارتفاع نشینمن آن بین 35 تا 41 سانتی متر است.
  • ارتفاع مخزن آن هم از 50 تا 90 سانتی متر می تواند باشد.

آکس توالت فرنگی 

از جمله مواردی که در انتخاب و خرید توالت فرنگی بسیار مهم می باشد و باید حتما به آن توجه کرد. اندازه آکس توالت فرنگی است. آکس توالت فرنگی به فاصله دیوار پشتی توالت فرنگی (در هنگام نصب) تا مرکز خروجی فاضلاب می باشد. اندازه آکس توالت فرنگی نیز در مدل های مختلف متفاوت است و از 12 تا 35 سانتی متر می تواند متغییر باشد.در هنگام خرید اولین مورد که فروشنده از شما در رابطه با محصول انتخابی سوال می کند، اندازه آکس می باشد، بنابراین با اطلاع از این شاخصه می توانید انتخاب خود را از مدل های موجود در بازار داشته باشید.

در هنگام خرید توالت فرنگی حتما باید به آکس توجه شود. اگر توالت فرنگی خریداری شده دارای آکس بزرگتر از آن محلی باشد که می خواهیم نصب کنیم، امکان نصب وجود ندارد. همچنین اگر آکی خیلی بزرگتر از آن محلی باشد که می خواهیم نصب کنیم، پشت توالت فرنگی تا دیواری فاصله می افتد. بنابراین از جمله اندازه مهم توالت فرنگی استاندارد در هنگام خرید که باید به آن توجه کرد، اندازه آکس است.

بدیهی است که توالت فرنگی های با آکس کوچکتر از اندازه آکس فاضلاب محلی که می خواهیم نصب کنیم، را می توان نصب کرد و فقط ممکن است فاصله آن با دیواار زیاد شود.

آکس توالت فرنگی

ابعاد محصولات توالت فرنگی مروارید

از جمله برندهای مطرح در بازار ، چینی بهداشتی مروارید می باشد. مروارید به نوعی پیشتاز در تولید این گروه محصول در بازار می باشد. چینی بهداشتی مروارید با تولید محصولات توالت فرنگی در ابعاد و طرح های متنوع سعی بر آن داشته تا تمامی بخش های بازار را در این گروه محصول پوشش دهد. در این بخش به بررسی ابعاد محصولات چینی بهداشتی مروارید می پردازیم:

توالت های فرنگی مشکی و طوسی نیز با همین ابعاد تولید و به بازار عرضه می شود. این محصولات در دو مدل براق و مات تولید و به بازار عرضه می شوند. مدل سانتا نیز با آکس 25 جزو پرفروشترین محصولات بازار می باشد.

  • توالت فرنگی مروارید مدل مگا

توالت های فرنگی مشکی و طوسی نیز با همین ابعاد تولید و به بازار عرضه می شود. این محصولات در دو مدل براق و مات تولید و به بازار عرضه می شوند. مدل مگا جزو پرفروش ترین محصولات مروارید در بازار می باشد که با سایز بزرگ در بخش نشینمن آن به عنوان فرنگی های بزرگ سایز در بازار شناخته می شود.

 

سانتا جزو جدیدترین فرنگی های مروارید و بازار می باشد که با توجه به ارتفاع بلند مخزن آن دارای طراحی زیبا و لوکس می باشد و جلوه سرویس بهداشتی و حمام را تغییر می دهد.

 

  • ویستا

ابعاد و اندازه توالت فرنگی

  • رومینا

  • ولگا

  • ابعاد و اندازه توالت فرنگی یاریس

توالت فرنگی مروارید مدل پارمیدا

توالت فرنگی پارمیدا با توجه به اندازه آکس بزرگ آن که 31 می باشد برای مواردی مناسب می باشد که اندازه آکس بزرگ باشد و باعث می شود که پرتی پشت کار وجود نداشت باشد. مدل دسپینا نیز جرو فرنگی های با آکس بزرگ می باشد که اندازه آکس آن 28 می باشد.

توالت فرنگی مروارید مدل مگا

ابعاد  و اندازه توالت فرنگی کرونابعاد توالت فرنگی کرون

ابعاد توالت فرنگی مروارید مدل دیاموند 

ابعاد توالت های فرنگی گلسار فارس

گلسار فارس جزو برترین برندهای تولید کننده گروه محصول توالت فرنگی در بازار می باشد. در این بخش به بررسی ابعاد محصولات این برند مطرح در بازار می پردازیم:

توالت فرنگی گلسار مدل پلاتوس

پلاتوس جزو برترین و جدیدترین محصولات برند گلسار می باشد و ابعاد نسبتا بزرگی دارد.

 

آی بس فروشگاه هوشمند

ابعاد و اندازه توالت فرنگی جزو مواردی است که توسط تیم آی بس بررسی و بهترین پیشنهاد به شما ارائه می شود. آی بس متشکل از تیمی از کارشناسان که سال ها در زمینه تولید و فروش محصولات و تجهیزات مرتبط با خانه فعالیت کرده اند، حال در عرضه نوین محصولات و تجهیزات مرتبط با خانه از جمله توالت فرنگی، شیرآلات، سینک و گاز و هود و… کنار هم جمع شده اند. ما در آی بس با شناخت کامل محصولات همچنین همکاری نزدیک با برندهای معتبر ایران از جمله چینی بهداشتی مروارید، گلسار فارس و چینی کرد و پارس سرام و شیرآلات راسان و  بهترین پیشنهادها را به شما دارد.

کارشناسان آی بس به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته. با شماره اختصاصی 91018986-021 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

 

 

یک پاسخ

  1. با درود
    برای سلمندان یا کسانیکه درد زامو دارند باید از کاسه توالت غیر اساتدارد بکار برند یعنی ارتفاع کاسه 60سانتی متر باشد آیا در بازارفروش این اندازه هست یا اگر نیست به این اندازه خواهند ساخت؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *