تعمیر وال هنگ و فلاش تانک وال هنگ

توالت فرنگی وال هنگ

تعمیر وال هنگ و فلاش تانک وال هنگ از جمله دغدغه های اصلی مشتریان در هنگام تصمیم گیری برای خرید توالت های فرنگی وال هنگ و یا دیواری به جای مدل های معمولی می باشد. توالت فرنگی وال هنگ به همان توالت های فرنگی که روی دیوار نصب می شود، گفته می شود. فلاش تانک و یا همان استراکچر این نوع توالت های فرنگی داخل دیوار قرار داده می شود. تنها بخش دکمه های فلاش تانک بیرون دیوار قرار می گیرد. برای تعمیر وال هنگ و یا در واقع همان فلاش تانک وال هنگ تنها محل دسترسی به فلاش تانک، همان محفظه کلید ها می باشد. همچنین با توجه به مدرن تر شدن سرویس های بهداشتی، مدل های توکار فلاش تانک برای سرویس های بهداشتی به بازار عرضه شده است.

در این مدل هم فلاش تانک داخل دیوار قرار می گیرد و تنها دکمه ها و یا همان کلیدهای فلاش تانک بیرون از دیوار قرار می گیرد.

فلاش تانک های توکار

همانشور که گفته شد، فلاش تانک های توکار برای مدل های وال هنگ و همچنین توالت زمینی قابل استفاده می باشد. استراکچر هایی که برای توالت فرنگی وال هنگ استفاده می شود، دارای چارچوب فلزی است که به نوعی نگهدارنده کاسه وال هنگ و وزن افراد می باشد. استراکچر باید توانایی نگهداری بیش از 200 کیلوگرم وزن را داشته باشد.

تعمیر وال هنگ

فلاش تانک توکار دکمه دار و اتومات ( تعمیر وال هنگ )

فلاش تانک های توکار وال هنگ و یا توالت زمینی نیز دارای مدل های دکمه دار دستی و اتومات می باشند. مدل های اتومات به نحوی است که با توجه به سنسور و چشمی که دارند، پس از استفاده از سرویس بهداشتی به صورت خودکار تخلیه می شوند. در مدل های دکمه دار نیز که همانطور که مشخص می باشد این فرآیند به صورت مکانیکی و دستی و با فشار دادن دکمه، فرآیند تخلیه انجام می شود.

برای بررسی نحوه نصب این فلاش تانک ها، می توانید مقاله مربوط به نصب وال هنگ را مطلاعه نمایید.

تکنیک های عیب یابی و تعمیر فلاش تانک توکار

طراحی و ساخت فلاش تانک توکار با استفاده از مواد و متریال با کیفیت بالا صورت می گیرد. به همین دلیل خرابی و ایجاد مشکل برای آن ها خیلی کمتر از فلاش تانک های روکار می باشد.

بنابراین کمتر نیاز به تعمیر وال هنگ و یا فلاش تانک وال هنگ پیش می آید. از مزیت های دیگر فلاش تانک توکار، این است که تمامی قطعات مربوط به عملکرد آن، در پشت کلید کنترل قرار می گیرد و می توان بدون نیاز به تخریب دیوار، ایرادات و مشکلات آن را را برطرف. از جمله تکنیک عیب یابی جهت تعمیر فلاش تانک و یا وال هنگ توکار می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    تست فلاش تانک خراب و بررسی نحوه عملکرد و فرآیند آن، در این مرحله موارد مختلف مشکل پیش آمده را می توان ارزیابی کرد.
•    در صورت پر بودن مخزن، آن را خالی می کنیم.

•    کلید را باز می کنیم
•    جعبه فلاش تانک را به صورت کامل بررسی کرده و قطعه خرابی را شناسایی می کنیم
•    بررسی پمپ زیر پیچ سیفون (از جمله ایرادات شایع جهت تعمیر فلاش تانک و وال هنگ)
•    معمولا کم شدن حجم آب خروجی از فلاش تانک به دلیل خراب بودن شناور می باشد. بنابراین با بررسی شناور می توان این مشکل را بررسی کرد.

•    خروج بیش از اندازه آب نیز به دلیل خرابی و یا تنظیم نبودن شناور می باشد.
•    مشکلات نشتی آب شامل خرابی واشرها یا لاستیک های آب بندی است

تعمیر وال هنگ و فلاش تانک وال هنگ توکار

فلاش تانک های توکاری که نصب آن ها به وسیله کارشنا و تکنیسین یا لوله کش حرفه ای و به صورت اصولی انجام شده؛ مراحل عیب یابی و تعمیر آن ها خیلی سریع تر و با هزینه پایین تر صورت می گیرد. برای مثال می توان بیان کرد که اگر اتصالات لوله های میان مخزن فلاش تانک و کاسه توالت توسط لوله کش به صورت صحیح انجام شود، دیگر نیازی به تخریب دیوار نمی باشد و فقط تعمیر از پشت کلید کنترل و در نتیجه، بررسی ساختمان جعبه کنترل فلاش تانک صورت می گیرد.

از طریق تکنیک عیب یابی، قطعات خراب پشت کلید فلاش تانک مشخص شده و تعویض یا جرم گیری می شوند. برای مثال، فیلتر، لاستیک های آب بندی یا واشرها در صورت امکان جرم گیری شده و دوباره بدون تعویض استفاده می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *